Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków komunalnych na terenie Gminy Opole

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
    REGON: 16155521000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków komunalnych na terenie Gminy Opole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków komunalnych na terenie Gminy Opole, tj: Zadanie 1: remont dachu dachówkowego budynku przy ul. Jerzego i Ryszarda Kowalczyków 15 w Opolu, Zadanie 2: remont dachu dachówkowego budynku przy ul. Jagiellonów 92 w Opolu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z: a) przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdego zadania oddzielnie (załącznik nr 1a-zadanie 1, załącznik nr 1b-zadanie 2) b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Na zakres robót składa się: a) rozbiórka istniejącego pokrycia wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, b) wymiana łacenia, c) przemurowanie kominów, d) wzmocnienie krokwi (dotyczy tylko zadania 2), e) wykonanie pokrycia, f) wykonanie obróbek blacharskich, g) montaż rynien i rur spustowych, h) wykonanie tynków na kominach, i) docieplenie mansardy (dotyczy tylko zadania 2 ), j) wymiana wyłazów dachowych, k) wymiana stolarki okiennej - mansardy (dotyczy tylko zadania 2 ), l) wymiana ław kominowych, m) wymiana odpowietrzenia instalacji kanalizacyjnej, n) wywóz, utylizacja gruzu. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót. Okres rękojmi za wady trwa 60 miesięcy licząc od daty podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 3 do SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10 niniejszej Specyfikacji, c) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach