Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku usługowego na potrzeby biblioteki multimedialnej - filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lublinie wraz z Biurem Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Lublinie

Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-008 Lublin, ul. Hempla 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5321529 , fax. 081 5347170
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    ul. Hempla 5 5
    20-008 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5321529, fax. 081 5347170
    REGON: 43231842000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku usługowego na potrzeby biblioteki multimedialnej - filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lublinie wraz z Biurem Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. Prace adaptacyjne które obejmują : 1) Ogrodzenie terenu budowy 2) Demontaż części urządzeń i instalacji 3) Rozbiórkę pokrycia dachu 4) Rozbiórkę kołnierzy uszczelniających okien połaciowych i świetlika 5) Wykonanie wieńców i nadproży, 6) Skuwanie wilgotnego tynku 7) Osuszanie murów 8) Odgrzybianie ścian 9) Wykonanie ścianek działowych systemowych w pomieszczeniach WC 10) Wykonanie stojaków rowerowych przed wejściem głównym 11) Wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych dla przejścia instalacji wentylacji i klimatyzacji 12) Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i montaż nowej 13) Montaż nowych kołnierzy uszczelniających okien połaciowych i świetlika 14) Wykonanie pokrycia stropodachu: papa wierzchniego krycia, którą dostarczy wykonawca 15) Wykonanie posadzek 16) Wykonanie wycieraczek obiektowych zlicowanych z posadzką 17) Montaż stelaży w pomieszczeniach toalet, armatury sanitarnej i pochwytów dla niepełnosprawnych 18) wykonanie sufitów podwieszonych, 19) prace malarskie, okładzinowe i inne wykończeniowe, 20) wykonanie tynków elewacyjnych z wyjątkiem powierzchni znajdujących się pod płytami, 21) malowanie x 2 elewacji w powierzchni tynków i płyt okładzinowych 22) wykonanie obudowy elewacji i cokołu na podkonstrukcji, którą dostarczy wykonawca. 1.2. Prace dotyczące wykonania nowej instalacji: 1) wody ciepłej i zimnej 2) sanitarną kanalizacyjną 3) centralnego ogrzewania z węzła cieplnego 4) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 5) grawitacyjnego odprowadzenia wody deszczowej z dachów łacznika 6) oświetlenia ogólnego 7) oświetlenia zewnętrznego 8) oświetlenia ewakuacyjnego 9) gniazd wtykowych 10) logiczną, komputerową i telefoniczną 1.3. Wykonanie i montaż elementów małej architektury - wykonanie zadaszonej osłony agregatu skraplającego i kontenera na śmieci, wykonanie i montaż stojaków na rowery/ławek, wykonanie i montaż przydrożnych koszy na śmieci, 1.4. Wykonanie elementów zagospodarowania przestrzeni wyżej niewymienionych: niwelacja i nasypy w terenie, wykonanie szaty roślinnej wg. Projektu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 2.1. Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 7 do SIWZ 2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik Nr 8 do SIWZ 2.3. Przedmiar Robót - załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach