Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 29a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 73 73 200 , fax. 062 73 73 202
- Data zamieszczenia: 2013-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Wolności 29a
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 73 73 200, fax. 062 73 73 202
REGON: 25096542030113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.ostrowwlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na remont i konserwację dachu Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i konserwacją dachu Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim. Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia oraz określił wymagania w tym zakresie w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym (załącznik nr 2 do siwz). 2.Kolejność wykonywania robót budowlanych należy uzgodnić z przedstawicielem zamawiającego i na podstawie tych uzgodnień opracować harmonogram wykonywania prac, dostosowany do terminu wykonania całego zadania zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji. 3.W związku z przeprowadzaniem robót w obiekcie użytkowanym, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. 4.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, obowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami. Warunkiem dokonania odbioru robót będzie dostarczenie przez wykonawcę w dniu odbioru następujących dokumentów: 1)aprobat technicznych (deklaracje zgodności), 2) certyfikatów na znak bezpieczeństwa B lub CE dla wyrobów, 3)oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 4)kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, 5)oświadczenia wykonawcy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku budynku szkoły. 5.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonane prace na okres 5 lat od dnia ostatecznego odbioru wykonanych robót. 6.Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim. 7.Zapłata za wykonane prace nastąpi po odbiorze końcowym, jednorazowo, w terminie 30 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 8.Wszystkim użytym w siwz nazwom własnym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy lub równoważne co oznacza, że dopuszcza się rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający posłużył się nazwą własną producenta jedynie dla ułatwienia opisu przedmiotu zamówienia, w oparciu o przesłanki art. 29 ust.3 Ustawy Pzp. Zgodnie z art. 30 ust 5 Ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności rozwiązań oferowanych do specyfikowanych przez Zamawiającego. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych należy zaznaczyć w ofercie. 9.Zamawiający żąda wskazania w ofercie ( na formularzu oferty - zał. nr 1 do siwz ) część zadania, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiej informacji zamawiający uzna, iż w przedmiotowym postępowaniu wykonawca nie będzie korzystał z usług podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami ) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 31 1540 1173 2117 4000 1603 0009 5.Przelew należy zatytułować: WADIUM PRZETARG - konserwacja dachu. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostrowwlkp.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na DK 72 na odcinku Psary - Przykona w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. Budowa ronda na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi od km 39+475 do km 39+720. Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową, odcięcie skrzyżowania na łuku, zmiana lokalizacji zatok autobusowych od km 38+500 do km 39+300 (Projektuj i Buduj).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania w m. Lasocice w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Krzemieniewo
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 15 w m. Koźmin od km 71+650 do km 72+580 jezdnia prawa i od km 71+640 do km 71+958 jezdnia lewa.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy DK 25 w m. Zosinki i Biała Panieńska w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 36 w m. Miejska Górka ul. Ignacego Krasickiego, Wojska Polskiego, Pl. Powstańców Wlkp., Kobylińska od km 82+282 do km 83+500, dł. 1,218 km
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 w m. Kotowskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego w od km 326+750 do km 330+000 w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na dk 12 na odcinku Marchwacz - Szczytniki w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego o dł. 5,03 km. Od km 286+557 do km 288+353 strona prawa, od km 288+425 do km 288+625 strona lewa, od km 288+646 do km 291+680 strona prawa
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 83 w województwie wielkopolskim na odcinku Marianów - Kowale Pańskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 5+955 do km 8+300 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25