Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową byłego budynku telekomunikacyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby usług społecznych (działalność społeczna, administracja samorządowa, usługi opiekuńczo-wychowawcze) w ramach zadania pn.: „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”. Podstawowe elementy zagospodarowania terenu (lokalizacja budynku, układ głównych ciągów komunikacji wewnętrznej, place, parkingi, tereny zieleni, wjazd) pozostają bez zmian. W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności roboty rozbiórkowe, roboty wykończeniowe wewnętrzne (izolacyjne, posadzkarskie, tynkarskie, malarskie), roboty elewacyjne wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych w systemie BSO, roboty dekarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne, roboty instalacji niskoprądowej oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu. Lokalizacja nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia Opracowaniu podlega teren objęty zabudową techniczno-biurową, zrealizowaną na potrzeby telekomunikacji, zlokalizowany w Nakle nad Notecią przy ul. Gimnazjalnej na działkach nr 2016/1, 2016/2, 2017/1, 2017/2. 2.1 Charakterystyka stanu istniejącego: Działki nr 2016/2 i 2017/2 zagospodarowane są zgodnie z funkcją usług telekomunikacyjnych (place utwardzone, tereny zieleni, ciągi komunikacji wewnętrznej, ogrodzenie, wjazd). Istniejącą zabudowę stanowią: a) Budynek centrali telekomunikacyjnej o zróżnicowanym układzie funkcjonalnym (część techniczna, część biurowa, część mieszkalna), obiekt jedno i dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem. b) Budynek z boksami garażowymi i pomieszczeniem na transformer, (poza przedmiotem zamówienia). c) Rampa serwisowa. d) Budynki tymczasowe (garaże blaszane). Do budynku podstawowego wykonane są przyłącza energetyczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej oraz wprowadzone są sieci teletechniczne. Działka posiada wewnętrzne ciągi komunikacji pieszej wykonane z płytek chodnikowych i wewnętrzne drogi o nawierzchni z kostki betonowej (trylinka). Teren jest zabezpieczony ogrodzeniem z siatki metalowej w ramkach na słupkach. Powierzchnia działki z niewielkim spadkiem w kierunku południowym (do cieku wodnego) od rzędnej 63,3 do 62,8 m.n.p.m. Na terenie działki istnieje wykonana instalacja deszczowa podłączona do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. Bryła budynku oparta na rzucie „elki” z dachem wielospadowym krytym papą. Konstrukcja budynku oraz jego wysokość zróżnicowana. W części biurowej budynek dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem wykonany w technologii tradycyjnej (murowany). Część techniczna (centrala) jednokondygnacyjna z podpiwniczeniem wykonana w oparciu szkielet żelbetowy prefabrykowany. Część biurowa połączona z częścią techniczną łącznikiem z wejściem głównym i klatką schodową. Od 2014 r. obiekt stanowi pustostan. 2.2 Opis planowanych prac: a) w zakresie zagospodarowania terenu: Planowane zagospodarowanie działki związane jest z przekształceniem funkcji teletechnicznej na funkcję usług publicznych. Podstawowy układ funkcjonalny obszarów działki zostanie zachowany. Planowany zakres prac ma na celu dostosowanie elementów zagospodarowania do obecnie obowiązujących standardów ze wskazaniem na nową funkcję obiektu. W ramach planowanej inwestycji wykonane zostaną prace budowlane na terenie działki związane z: 1) Przebudową wejścia głównego na elewacji frontowej (wejście reprezentacyjne), 2) Organizacją dodatkowych miejsc parkingowych od strony ul. Gimnazjalnej (na działkach 2016/1 i 2017/1), 3) Wymianą nawierzchni terenów utwardzonych (projektowana nawierzchnia z kostki betonowej barwionej o grubości 8 cm, o wymiarach 40x20 cm, 30x20 cm oraz 20x20 cm) na chodnikach, drogach wewnętrznych oraz placu, 4) Rozkład i powierzchnia terenów utwardzonych w podstawowym zakresie zostanie zachowany, 5) Wykonane zostaną urządzenia usprawniające komunikację dla osób niepełnosprawnych (winda zewnętrzna panoramiczna, winda wewnętrzna w szybie murowanym oraz platforma podnośnikowa), 6) Rozbiórka garaży blaszanych i rampy serwisowej (elementy garaży blaszanych po przeprowadzonej rozbiórce należy przekazać Zamawiającemu), 7) Na terenie utwardzonym (część wewnętrzna dz. nr 2016/2 i 2017/2) wyznaczono 21 miejsc parkingowych, w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych, 8) Przy ul. Gimnazjalnej (dz. nr 2016/1 i 2017/1) zaprojektowano 7 miejsc parkingowych, w tym jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych, 9) Wykonanie małej architektury (w tym stalowej altanki śmietnikowej, nowego ogrodzenia terenu, itp), trawników oraz nasadzenia drzew. Podstawowe elementy zagospodarowania zachowane w dotychczasowym układzie: 1) Wjazd na działkę po dotychczasowym śladzie od strony północnej wzdłuż granicy z działką 2015/2, 2) Centralna i zachodnia część działki utwardzona z przeznaczeniem na parkingi i drogi wewnętrzne, 3) Wokół budynku zaprojektowano utwardzone chodniki (bez barier architektonicznych – uskoków i progów), 4) Południowa część działki urządzona w formie terenów zieleni i rekreacji (ścieżki, trawniki, klomby, ozdobne krzewy, ławki, ławki ze stołem), 5) Od frontu pas zieleni ozdobnej niskopiennej odcinającej budynek od ul. Gimnazjalnej, 6) Od strony wschodniej (wzdłuż budynku) istniejący żywopłot do zachowania, 7) Od strony południowej – altana śmietnikowa ustawiona za budynkiem garażowym z utwardzonym dojściem. b) w zakresie kubatury: W obiekcie wyróżnione będą trzy obszary funkcjonalne, połączone w sposób płynny komunikacją wewnętrzną: 1) Część pierwsza – część frontowa (obecnie hala techniczna), po adaptacji pełnić będzie funkcję sali wielofunkcyjnej z zapleczem biurowo-technicznym oraz pomieszczeniami gospodarczymi w podpiwniczeniu. Posiada niezależne wejście od strony frontowej przy ulicy Gimnazjalnej. Sala przeznaczona będzie do organizacji zajęć świetlicy socjoterapeutycznej oraz szeroko pojętych wydarzeń społecznych dla większych grup uczestników. W części biurowej prowadzona będzie działalność opiekunów świetlicy i pracowników socjalnych. Z uwagi na wprowadzenie układu zamykanych przejść oraz niezależnego zaplecza sanitarnego, istnieje możliwość wydzielenia sali i korzystania z niej niezależnie od pozostałej części budynku. 2) Część druga – część skrzydła biurowego przy hali technicznej. Podstawowy rozkład pomieszczeń i ich funkcja zostanie zachowana. W odnowionych pomieszczeniach zlokalizowane będą pomieszczenia biurowe dla pracowników. Wejście do części biurowej oraz układ komunikacji pionowej (klatka schodowa oraz winda) zlokalizowane są w łączniku pomiędzy częścią frontową i częścią biurową. W podpiwniczeniu zlokalizowany jest schron (funkcja do zachowania – poza zakresem). 3) Część trzecia – część mieszkalna w skrzydle biurowym od strony szczytowej (południowej) adaptowana będzie na funkcję usług społecznych. Posiada wyraźne odcięcie od części biurowej ścianami działowymi na korytarzu oraz niezależną klatkę schodową z wejściem przy szczycie budynku. Możliwość niezależnego dostępu do pomieszczeń. W podpiwniczeniu zaprojektowano pomieszczenia gospodarcze. 2.3 Zestawienie powierzchni: a) w zakresie zagospodarowania terenu: Zagospodarowanie dla działek nr 2016/1, 2016/2, 2017/1, 2017/2 Działka nr 2016/1 (dz. drogowa) 149,00 m2, Działka nr 2016/2 1.791,00 m2, Działka nr 2017/1 120,00 m2, Działka nr 2017/2 1.553,00 m2, SUMA – OBSZAR OPRACOWANIA 3613,00 m2. Budynki (powierzchnia zabudowy) 1.255,00 m2, Budynek podstawowy (nr 1 na rys. ZT-01 Dokumentacji projektowej) 1.111,00 m2, Garaże murowane (nr 2 na rys. ZT-01) 144,00 m2. Zabudowa dodatkowa 75,00 m2, Schody zewnętrzne 59,59 m2, Winda zewnętrzna 5,00 m2, Altana śmietnikowa 10,50 m2. Tereny utwardzone (ciągi komunikacyjne, place, chodniki) 1.562,00 m2, Teren utwardzony od strony północnej z parkingiem 93,00 m2, Plac wewnętrzny z parkingami 716,00 m2, Dojście do altany 57,00 m2, Chodniki 696,00 m2. b) w zakresie budynków: Kubatura: 9.138,00 m3, Część techniczna (hala od frontu) 5.704,00 m3, (w tym część firmy ORANGE – służebność pomieszczeń) 1.465,00 m3, Część biurowa z mieszkaniami 3.078,00 m3, Łącznik 356,00 m3. Powierzchnia zabudowy 1.094,60 m2, Część techniczna (hala od frontu) 713,00 m2, Część biurowa z mieszkaniami 342,00 m2, Łącznik 39,60 m2, Schody zewnętrzne 15,50 m2. Powierzchnia użytkowa - część techniczna (hala od frontu): 1.220,50 m2, - piwnica 599,10, m2, - pom. gosp., serwerownia, węzeł 464,20 m2, - pom. w dyspozycji ORANGE (poza zakresem) 134,90 m2, - parter 621,40 m2, - C.R.S. 460,90 m2, - pom. w dyspozycji ORANGE (poza zakresem) 160,50 m2. - część biurowa z mieszkaniami, łącznikiem i schronem 788,20 m2, - piwnica 152,10 m2, - schron w piwnicy (poza zakresem) 111,00 m2, - parter 255,60 m2, - piętro 269,50 m2. Trawniki, tereny rekreacyjne, zieleń ozdobna 721,00 m2. Po planowanej przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń, budynek będzie pełnił funkcję z zakresu usług społecznych i socjalnych. Układ funkcjonalny charakteryzuje się powierzchniami z wydzielonym sposobem użytkowania przy możliwości komunikacji wewnętrznej z niezależnymi wejściami. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w załączonej dokumentacji projektowej – Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji usługowo-technicznej na funkcję użyteczności publicznej w ramach zadania pn.: „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”: 1. Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu wraz z częścią formalno-prawną, 2. Projekt architektoniczno-budowlany, 3. Ekspertyza techniczna, 4. Projekt wykonawczy – branża konstrukcyjna, 5. Projekt wykonawczy – branża sanitarna, 6. Projekt wykonawczy – branża elektryczna, 7. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Na ww. zadanie inwestycyjne wydana została przez Starostę Nakielskiego decyzja pozwolenia na budowę nr 200 z dnia 30.03 2020 r. UWAGA: • Część pomieszczeń pozostająca w dyspozycji firmy telekomunikacyjnej (w ramach posiadanego prawa służebności) wyłączona jest z podstawowego zakresu prac adaptacyjnych (roboty wykończeniowe wewnętrzne i instalacyjne). Projekt przewiduje wykonanie prac budowlanych w ramach części wspólnych (dach i elewacja ze solarką okienną). • Ze względu na planowane prace budowlane, powierzchnia zabudowy budynku ulegnie zmianie w części łącznika. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem ofert, mającej na celu zapoznanie się Wykonawców z warunkami panującymi na miejscu wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wskazuje poniższą osobę w celu ustalenia czasu, miejsca i przebiegu wizji lokalnej: 1) Jarosław Woźny – Inspektor Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, tel. 052 3867 987, e-mail: wozny.jaroslaw@umig.naklo.pl, 2) Mateusz Kędzierski – Wydział Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, tel. 052 3867 987, e-mail: kedzierski.mateusz@umig.naklo.pl. Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Przy określeniu wartości ryczałtowej należy uwzględnić prace podstawowe jak i towarzyszące (np. wyrównanie nierówności tynków i podłoży pod posadzki - przewidziane do wykorzystania, wykucia i zamurowania bruzd pod przewody, przybory i urządzenia instalacji sanitarnej i elektrycznej). Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w przedmiotowym postępowaniu. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano-wykonawczy oraz STWOR należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego). Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone. 3. Pozostałe obowiązki i informacje dla wykonawcy: 1) Zasadnym jest (nie jest to czynność obowiązkowa), aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także dla uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. 2) W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 100.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty w przetargu nieograniczonym na realizację zadania pn.: „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: • w pieniądzu, • poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, • gwarancji bankowej, • gwarancji ubezpieczeniowej • poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: dowodu dokonania przelewu b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, c) w przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna wykonawca może oprócz formy pisemnej wnieść wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu. Wówczas dokument elektroniczny należy przesłać na adres mailowy: kobza.alicja@umig.naklo.pl w terminie składania ofert. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu wykonawca dołącza: 1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. ETAP II 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców), 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują), 6) dokument potwierdzający wniesienia wadium, 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach