Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: "Przebudowa wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią".

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: "Przebudowa wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest II etap przebudowy schodów wejściowych do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. Przyjęty zakres prac obejmuje prace wykończeniowe betonowych schodów zewnętrznych wraz z podestem, zadaszenie podestu wejściowego, wykonanie nawierzchni podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem i montażem balustrad oraz założenie elektrycznej maty grzewczej. 2.1. Stan istniejący: Podczas I etapu robót zostały wykonane nowe schody, podest wejściowy oraz pochylnia dla osób niepełnosprawnych. Wykonano schody jednobiegowe, dwustronne, płytowe, wylewane na mokro na nowych fundamentach z betonu wodoszczelnego o wysokiej wytrzymałości. Szerokość biegu od strony ul. Ks. P. Skargi - 1,5 m, od strony parkingu - 1,2 m. Liczba stopni w biegach - 7 stopni. Wymiary stopnia: wysokość h=15 cm, szerokość s=35 cm. Ściany boczne podjazdu dla niepełnosprawnych zostały już wykończone kamiennymi płytami granitowymi. Ściany, od strony frontowej wejścia i od strony podestu wejściowego, zostały wykończone licową cegłą ceramiczną. Zadaszenie, balustrady oraz okładziny schodów, podestu i podjazdu dla osób niepełnosprawnych zostaną wykonane w obrysie istniejących betonowych schodów zewnętrznych (etap II). 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia: Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji architektoniczno-budowlanej opracowanej przez mgr inż. arch. Krzysztofa Andrzejewskiego (dokumentacja opracowana została dla I i II etap przebudowy wejścia, w przedmiotowym zadaniu należy uwzględnić tylko zakres II etapu) oraz STWiOR tj.: 1) projekt budowlany, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót, 4) inne załączone dokumenty (decyzja nr 99 – pozwolenie na przebudowę schodów zewnętrznych), oraz opisu Przedmiotu Zamówienia i informacji uszczegóławiających do opisu budowlanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) wykonanie elektrycznej maty grzejnej przeciwoblodzeniowej na schodach i podeście, 2) wykonanie okładzin z płyt kamienia naturalnego (granitu) na schodach i podeście wejściowym, 3) zamontowanie daszka nad częścią wejścia z płyt szklanych laminowanych, warstwowych, hartowanych, opartych na konstrukcji stalowej 4) zamontowanie balustrad schodowych ze stali nierdzewnej z wypełnieniem ze szkła laminowanego, warstwowego, hartowanego, 5) wymiana uszkodzonych kształtek cokołowych klinkierowych w budynku urzędu, 6) zamontowanie wypełnienia pomiędzy słupami zadaszenia od strony szczytowej ze szkła laminowanego warstwowego hartowanego z logo gminy (Zamawiający dostarczy Wykonawcy wzór logo gminy), 7) wykonanie cokołów (progu) na całym obwodzie pochylni i spoczników podjazdu dla niepełnosprawnych z bloków kamiennych granitowych o wysokości min. 5-7 cm w celu zapobiegnięciu ześlizgiwaniu się kół z pochylni, 8) wykonanie nawierzchni płyty pochylni z kostki betonowej imitującej granit (kostka ozdobna z betonu płukanego) 9) montaż ze stali nierdzewnej balustrad dla niepełnosprawnych od strony zewnętrznej z wypełnieniem z prętów fi 12 ze stali nierdzewnej, 10) montaż pochwytów ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych od strony budynku urzędu, Dodatkowo Wykonawca wykona wszelkie inne roboty uwzględniające wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na prawidłowe wykonanie robót określone w technologii wykonania robót zgodnie z warunkami technicznymi i STWiOR. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu objętym zakresem prac budowlanych, będących przedmiotem niniejszego postępowania, w okresie składania ofert. W celu odbycia wizji lokalnej, należy skontaktować się z wyznaczonym pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią: a) Jarosław Woźny – Inspektor Wydziału Inwestycji, e-mail: wozny.jaroslaw@umig.naklo.pl, tel. 052 3867 987, tel. kom. Wykonawca zrezygnuje z przeprowadzenia wizji lokalnej na własne ryzyko. Przedmiar robót należy traktować orientacyjnie, jako materiał poglądowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. ETAP II 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach