Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla ciągów rowerowych w Nakle nad Notecią.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla ciągów rowerowych w Nakle nad Notecią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla ciągów rowerowych zlokalizowanych na terenie miasta Nakło nad Notecią. Łączna długość odcinków ciągów rowerowych do zaprojektowania na terenie miasta wynosi ok. 27 km. Odcinki podzielono na 20 części, ze wskazaniem przybliżonej długości konkretnego odcinka, jego lokalizacji (ulica) i graficznym wskazaniem na mapkach poglądowych (załącznik nr 9). Dla projektów wymagane jest opracowanie umożliwiające złożenie przez Zamawiającego wniosku o uzyskanie administracyjnej decyzji pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w punktach 2-3 niniejszej specyfikacji. Wykonawca, w odniesieniu do każdej z części, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu optymalnego wariantu konkretnego ciągu rowerowego i uzyskania jego akceptacji, przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych. Wszystkie 20 części opisano ze wskazaniem nazw ulic, długości projektowanego ciągu rowerowego oraz ewentualnymi uwagami. 2.1 Lokalizacja: Wszystkie odcinki projektowanych ciągów rowerowych mieszczą się w granicach miasta Nakło nad Notecią. Szczegółowe lokalizacje odcinków wskazano w opisie przedmiotu zamówienia oraz w mapkach poglądowych (załącznik nr 9). Załączone lokalizacje i przebiegi ciągów rowerowych mają charakter wyłącznie poglądowy. Na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek ustalenia, czy we wskazanych lokalizacjach istnieje możliwość budowy ścieżki wraz ze wskazaniem parametrów technicznych, wskazaniem konieczności przebudowy infrastruktury istniejącej lub przebudowy oświetlenia i innych. Przy braku takiej możliwości Wykonawca wskaże inny optymalny przebieg dopuszczający lokalizację poszczególnych elementów oraz uzupełni poglądowe przebiegi o odpowiednią w jego ocenie infrastrukturę. 2.2 Opis stanu istniejącego: Objęte opracowaniem odcinki ciągów rowerowych charakteryzują się zróżnicowanymi właściwościami warunków panujących w obrębie wytyczonych ciągów, jak również podlegają pod różne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca, opracowując dany odcinek ciągu rowerowego, zobowiązany będzie do uwzględnienia konkretnych warunków panujących w obrębie danego odcinka. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu projektowanych ciągów rowerowych. W celu odbycia wizji lokalnej, należy skontaktować się z wyznaczonymi pracownikami Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią: a) Paweł Malagowski – Wydział Inwestycji, e-mail: malagowski.pawel@umig.naklo.pl, tel. 052 3867 966, b) Monika Rudnicka – Wydział Inwestycji, e-mail: rudnicka.monika@umig.naklo.pl, tel. 052 3867 986, c) Mateusz Kędzierski – Wydział Inwestycji, e-mail: kedzierski.mateusz@umig.naklo.pl, tel. 052 3867 987. 2.3 Zakres niniejszego postępowania obejmuje zaprojektowanie ciągów rowerowych dla: 1) Część 1 – ul. Brzozowa i ul. Leśna – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 1), 2) Część 2 – ul. Mrotecka (od ronda koło PKS do DK10), ul. Karnowska (od skrzyżowania z ul. Mrotecką do DK10) i od DK10 do granicy miasta – długość 2.530,00m, (lok. wskazana na mapce nr 2), 3) Część 3 – ul. Nowa (od ronda ul. Nowej do DK10 - aż do granicy miasta) – długość 1.650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 3), 4) Część 4 – ul. Olszewska – długość 820,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 4), 5) Część 5 – os. Łokietka wzdłuż rzeki Kolczatka do skrzyżowania ul. Asnyka z ul. Mrotecką, od rzutni lekkoatletycznej do garaży przy ul. Mickiewicza (koło PKS) i wzdłuż rzeki Kolczatka, strona wschodnia – długość 2.150,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 5), 6) Część 6 – ul. Bohaterów od skrzyżowania z ul. Staszica do połączenia z ul. Piaskową - długość 780,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 6), 7) Część 7 – od śluzy na rzece Noteć do ul. Drzymały i od przejazdu kolejowego przy ul. Młyńskiej do ul. Półwiejskiej – długość 1.420,00m, (lok. wskazana na mapce nr 7), 8) Część 8 – ul. Strażacka, ul. Jackowskiego, ul. Krzywoustego i odcinek ul. Gimnazjalnej do skrzyżowania z ul. Krzywoustego (skrzyżowanie z ul. Dąbrowskiego) - długość 900,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 8), 9) Część 9 – ul. Przecznica, ul. Bydgoska odcinek od skrzyżowania z ul. Ks. P. Skargi do wiaduktu cukrowskiego, ul. Dworcowa - długość 1.822,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 9), 10) Część 10 – od ul. Noteckiej do ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej 1926C (przy moście w Występie), odcinek wzdłuż cieku Paramelka - długość 6.000,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 10), 11) Część 11 – ul. Notecka odcinek od DW 241 do ul. Noteckiej, ul. Notecka od ul. Długiej do obwodnicy i od obwodnicy do rzeki Noteć - długość 940,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 11), 12) Część 12 – ul. Zanotecie i ul. Hallera od Placu Zamkowego do rzeki + kładka – długość 690,00 m + kładka, (lok. wskazana na mapce nr 12), 13) Część 13 – ul. Poznańska do ul. Noteckiej (wjazd na Orlen) i sklepu Mrówka do przejścia dla pieszych przy stacji paliw Lotos (75 m) – długość 560,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 13). 14) Część 14 – Wzdłuż DK10 (od ul. Staszica do ul. Nowej + połączenie z ul. Staszica – długość 3.700,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 14), 15) Część 15 – Os. Łokietka (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej) – długość 580,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 15), 16) Część 16 – ul. Szkolna (od ul. Mickiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego) i ul. Kazimierza Wielkiego (od ul. Działkowa do krytej pływalni Naquarius) – długość 590,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 16), 17) Część 17 – ul. Półwiejska (od ul. Młyńskiej do skrzyżowania z działką drogową nr ewid. 2656/1 – długość 400,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 17), 18) Część 18 – ul. Pocztowa, ul. Gimnazjalna od ul. Krzywoustego do ul. Dąbrowskiego – długość 650,00 m, (lok. wskazana na mapce nr 18), 19) Część 19 – odcinek wzdłuż rzeki Noteć od ul. Poznańskiej do ul. Hallera długość – 170,00m, (lok. wskazana na mapce nr 19), 20) Część 20 – ul. Piaskowa, długość – 1.000,00 m (lok. wskazana na mapce nr 20). Wyżej podane długości konkretnych części ciągów rowerowych są długościami orientacyjnymi z dokładnością do 100 m. Dokładną i ostateczną długość ścieżek określi Wykonawca na podstawie map do celów projektowych. Przybliżona łączna długość ciągów rowerowych – 27 km. 2.4 Założenia ogólne prac projektowych: • Zamawiający nie wskazuje odgórnie, w jaki sposób przedmiotowe ciągi rowerowe będą zaprojektowane, tj. w zakresie Wykonawcy pozostawać będzie kwestia wskazania i wyboru rozwiązania dla konkretnej części przedmiotu zamówienia/odcinka, tzn. czy ciąg rowerowy będzie ścieżką rowerową, ścieżką pieszo-rowerową, czy ciąg rowerowy będzie ciągiem jednokierunkowym czy dwukierunkowym, czy wymagać będzie przeprowadzenia inwestycji budowlanej, po jakiej stronie ulicy/drogi przedmiotowy ciąg rowerowy zostanie zlokalizowany. Powyższe kwestie uzależnione będą od warunków aktualnie panujących w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. • W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. ze względu na istniejące kolizje nie do usunięcia, ze względu na istniejące uzbrojenie itp.) dopuszcza się zmianę planowanych tras przebiegu ciągów rowerowych, po wcześniejszym uzgodnieniu i akceptacji przebiegu nowych ciągów rowerowych z Zamawiającym, przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych. • W ramach opracowania należy również zaprojektować oznakowanie poziome i pionowe ciągów rowerowych. Należy zapewnić sprawny spływ wód opadowych powierzchniowo lub poprzez wykorzystanie istniejących urządzeń odwodnieniowych. • Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia do wykonania projektów budowlano–technicznych przebudowy istniejącej infrastruktury kolidującej z projektami ciągów rowerowych lub gdy konieczność przebudowy będzie wynikać z warunków technicznych i uzgodnień z właścicielami lub zarządcami istniejącej infrastruktury. • Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi uzyskać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia, warunki i decyzje administracyjne umożliwiające zgłoszenie robót budowlanych niewymagających uzyskania pozwolenia decyzji na budowę/uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, w tym decyzje środowiskowe, decyzje wodno-prawne itp. • W przypadku kolizji z drzewami lub innymi nasadzeniami należy uwzględnić powyższy fakt w projekcie. • Uwaga! Zamawiający przewiduje zmianę aktualnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wymagających przedmiotowej zmiany. Projektant wprowadzi w treści opisu do dokumentacji projektowej (w suplemencie) informację o wymaganych zmianach w zapisach Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w celu umożliwienia ewentualnej realizacji zakresu określonego w pkt 2.3 niniejszej specyfikacji. • Wykonawca zaprojektuje konstrukcje ciągów rowerowych, w tym ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej bez-fazowej o wysokim standardzie. • Wykonawca zaprojektuje sposób odwodnienia uwzględniając zróżnicowane warunki dla każdej z części przedmiotu zamówienia. • Ciągi rowerowe powinny być zaprojektowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi, mającymi zastosowanie w przypadku takich projektów. 3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, w odniesieniu do każdej z części, w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, w tym: 1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury. Mapę należy sporządzić w skali 1:500. Mapę należy uzupełnić o niwelację punktów rozproszonych w celu opracowania modelu wysokościowego terenu (lokalizacja urządzeń infrastruktury, drzewa, punkty wysokościowe przekroju), 2) uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia - jeżeli jest wymagana, 3) uzyskanie decyzji – pozwolenie wodnoprawne - jeżeli jest wymagana, 4) opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia, w tym określenie kat. geotechnicznej, ocenę warunków gruntowych, ocenę możliwości posadowienia obiektów, 5) inwentaryzację terenu dla każdej z części, która stanowić będzie opis dokumentacji projektowej. Inwentaryzacja powinna zawierać zwięzłą ocenę stanu istniejących terenów przeznaczonych pod inwestycję, ocenę warunków gruntowych na podstawie opinii geotechnicznej wraz z analizą bezpośredniego otoczenia oraz proponowane rozwiązania techniczno–funkcjonalne, 6) opracowanie kompletnego projektu budowlanego i technicznego łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi zgłoszenie robót budowlanych/otrzymanie decyzji pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej dla branży, zawierającego projekty branż: a) drogowej – 5 egz. (projekt budowlany i projekt techniczny), b) sanitarnej – odprowadzenie wód deszczowych – 5 egz. (projekt budowlany i projekt techniczny), Projekt powinien wskazywać docelową lokalizację wpustów kanalizacji deszczowej, c) elektrycznej – oświetlenie – 5 egz. (projekt budowlany i projekt techniczny), d) innych branż – projekty przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe kolizje wystąpią – 5 egz. 7) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – 4 egz., 8) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz plan nasadzeń zastępczych, jeżeli są wymagane – 4 egz., 9) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia przez Gminę zamówienia na realizację robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi na dzień udzielenia zamówienia przepisami – 2 egz., 10) opracowanie formularzy kosztorysów ofertowych dla poszczególnych branż – 2 egz., 11) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi na dzień udzielenia zamówienia przepisami – 2 egz., 12) w przypadku występowania na terenie objętym przedmiotem zamówienia urządzeń obcych (w tym niezinwentaryzowanych) należy opracować dokumentację związaną z usunięciem kolizji, uzyskać warunki techniczne od gestorów sieci (jeśli dotyczy), 13) w ramach opracowanej dokumentacji należy wykonać wszelkie opracowania związane z przebudową kolidującego uzbrojenia. W ramach zadania Wykonawca winien dokonać inwentaryzacji istniejącego uzbrojenia technicznego oraz uzyskać wszystkie niezbędne i aktualne branżowe warunki techniczne od właścicieli lub zarządców urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją. Wykonawca winien na własne ryzyko określić liczbę oraz rodzaj kolizji przed złożeniem oferty, 14) dokumentacja winna zawierać wszystkie opracowania wymagane przepisami i wynikające z uzgodnień, zgodnie z załączonymi wymaganiami i wykazami opracowań. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Projektant odpowiednie opracowania może połączyć w jedno, 15) Zamawiający zastrzega, iż w razie konieczności, będzie mógł żądać od Wykonawcy dodatkowych egzemplarzy określonej dokumentacji projektowej, za co Wykonawca nie będzie żądać dodatkowego wynagrodzenia, 16) UWAGA! Odnośnie części 14-20 Zamawiający dopuszcza opracowanie dokumentacji projektowej z wyłączeniem zakresu dokumentacji dotyczącego usunięcia istniejących kolizji. 3.1 Dokumentacja powinna zawierać ponadto: a) informację BIOZ - 2 egz., b) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2004 r. o odpadach i przepisami wykonawczymi, winna określać zakres obowiązków wytwarzającego odpady (wykonawcy robót) w sprawie postępowania dla właściwej wyceny kosztów z tym związanych. 3.2 Forma opracowania Wszystkie opracowania należy wykonać w formie tradycyjnej (papierowej) oraz elektronicznej w formatach otwartych do edycji *.doc, *.xls, *.ppt, *.dgn lub *.dwg (grafika) oraz dodatkowo całość opracowania w formacie *.pdf. Należy dołączyć 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płytach DVD. Projekty budowlane powinny zostać opracowane dla wszystkich branż odrębnie, o ile będzie to wynikało z zakresu występujących kolizji lub warunków wydanych przez gestorów istniejących sieci. Zamawiający będzie wymagał, aby opracowania wykonywane na tym etapie zostały skompletowane wg zasady: wspólna teczka dla projektu budowlanego wraz z rysunkami wykonawczymi i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w określonej branży. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia plansz zbiorczych uzbrojenia istniejącego i projektowanego (wersja kolorowa) dla zadania inwestycyjnego. 3.3 Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje: 1) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej oraz wszelkich decyzji niezbędnych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania, 2) wykonanie pomiarów uzupełniających dla celów projektowych, 3) obowiązkowe zapewnienie wykonania i sprawdzenia (jeżeli wymagane) projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno – budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności, 4) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych. 3.4 Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji, 2) wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy. 3.5 Zawartość projektów budowlanych Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. Powinna obejmować wszystkie przewidziane do realizacji branże i być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3.6 Projektant zobowiązany jest do:  uzgodnienia przed przystąpieniem do prac projektowych z Zamawiającym szczegółów rozwiązań projektowych i innych zagadnień związanych z planową inwestycją,  wykonania pomiarów uzupełniających dla celów projektowych,  przedstawienia Zamawiającemu optymalnego wariantu konkretnego ciągu rowerowego i uzyskania jego akceptacji. 3.7 Gwarancja i rękojmia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonaną dokumentację projektową obejmującą okres odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji projektowej. 3.8 Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust.2 Pzp. 3.9 Rozwiązania równoważne Zgodnie z treścią ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Wykonawca w dokumentacji nie powinien przywoływać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów/wyrobów/urządzeń, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Dokumentacja projektowa nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Należy dążyć do opisu elementu minimalnymi parametrami i cechami, jakie ma posiadać i które są istotne z punktu widzenia funkcjonalności elementu. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się wskazanie w dokumentacji projektowej i w STWiOR na znak towarowy, patent z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku powinien zostać zawarty dopisek o dopuszczeniu rozwiązań równoważnych wskazując jednocześnie minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych oraz doprecyzowany zakres dopuszczalnej równoważności. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. 3.10 Odpowiedzi na pytania w postępowaniu W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR będących przedmiotem niniejszego zamówienia, aż do wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca projektu: 1) będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej i STWiOR, których konieczność będzie wynikała z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przekazania pytania Wykonawcy robót za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. Podczas realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o opisaną wyżej dokumentację projektową będzie pełniony nadzór autorski. 2) uaktualni dwukrotnie, bezpłatnie kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami i kosztorysami ofertowymi (ważność kosztorysów inwestorskich – 6 miesięcy od dnia sporządzenia), które będą dokonywane na wezwanie Zamawiającego. Czas realizacji aktualizacji – dla kosztorysów wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia wezwania oraz za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. 3.11 Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: a) stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. 4. Płatność: Zamawiający przewiduje zapłatę należności fakturą końcową, płatną po złożeniu, akceptacji i odbiorze kompletnej dokumentacji projektowej, w odniesieniu do każdej z części przedmiotu zamówienia. 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw (firm) Podwykonawców; 2) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia tego Podwykonawcy lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy; 3) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia; 4) pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.1.1 Aktualne na dzień składania ofert udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik nr 1 A – Kryteria pozacenowe; 3) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału; 4) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 5) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 6) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach