Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację projektu pn. Dostawa zestawu laparoskopowego FULL HD wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu nr sprawy 12/2012

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 2-4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 2-4 2-4
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 00058444840000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację projektu pn. Dostawa zestawu laparoskopowego FULL HD wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu nr sprawy 12/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu laparoskopowego FULL HD wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu. 2. Oferty należy składać na cały przedmiot zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia, Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia zestawu laparoskopowego o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 roku - kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana przez dostawcę na jego koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony, zamontowany i uruchomiony w miejscu  wskazanym przez  Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga zaoferowania na proponowany sprzęt medyczny co najmniej 24 m-cy gwarancji oraz zabezpieczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.  6. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o  wyrobach medycznych  - Dz.U. Nr 107, poz. 679 z późń. zm. i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 7. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu lub innych materiałów określających parametry przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga zapewnienia (w ramach złożonej oferty) szkolenia personelu w zakresie obsługi, podstawowych czynności, sprawdzeniu stanu technicznego oferowanego sprzętu i podstawowej konserwacji technicznej. 9. Sposób zapłaty - płatność przelewem w 36-ciu (trzydziestu sześciu) równych ratach płatnych w odstępach miesięcznych zgodnie z harmonogramem, licząc pierwszą ratę na 30 dni  od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, nie wcześniej niż 30 dni od dnia podpisania przez Dostawcę i Zamawiającego protokołu odbioru, potwierdzającego przekazanie sprzętu do eksploatacji. 10. Dostawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym, w którym zapewni bezpłatnie minimum 2 przeglądy techniczne. 11. W ramach obsługi serwisowej okresu gwarancyjnego Dostawca  zapewni bezpłatny dojazd serwisanta, bezpłatny transport sprzętu do i z serwisu oraz bezpłatnie zapewni sprzęt zamienny, o parametrach nie gorszych, niż oddany do naprawy w przypadku, gdy czas usunięcia usterki przekroczy 5 dni. 12. Dostawca zapewni dostępność serwisu i części  zamiennych na okres min. 10 lat od daty  podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Dostawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji Dostawca odpowiada za ich działanie jak za swoje działanie oraz podwykonawca spełnia wymagania określone obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV-33100000-1-urządzenia medyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach