Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację niżej wymienionych zadań: „Przebudowa ul. Leśnej w Paterku – opracowanie dokumentacji technicznej” „Budowa drogi do zespołu zabudowy mieszkaniowej – opracowanie dokumentacji technicznej”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację niżej wymienionych zadań: „Przebudowa ul. Leśnej w Paterku – opracowanie dokumentacji technicznej” „Budowa drogi do zespołu zabudowy mieszkaniowej – opracowanie dokumentacji technicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - „Przebudowa ul. Leśnej w Paterku – opracowanie dokumentacji technicznej” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgłoszenia dla przebudowy drogi na działkach: 320/3, 367/8, 320/2, 370/45, 370/44, 370/43, 320/5, 370/51, obręb Paterek. W zakres zamówienia wchodzą ponadto sporządzenie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych. Opis stanu istniejącego Planowana droga przebiega przez działki o numerach ewidencyjnych 320/3, 367/8, 320/2, 370/45, 370/44, 370/43, 320/5, 370/51, obręb Paterek. Odcinek ul. Leśnej będący przedmiotem zamówienia stanowi drogę o nawierzchni gruntowej wzmocnionej szlaką. Ponadto na długości około 240m stanowi obsługę komunikacyjną do przyległej zabudowy jednorodzinnej. Opis planowanej inwestycji Dokumentacja techniczna obejmująca: wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,5 m na długości około 830 m na działkach o nr ew. 320/3, 367/8, 320/2, 370/45, 370/44, 370/43, 320/5, 370/51, obręb Paterek – etap I Założenia do projektu: • Długość odcinka drogi do przebudowy – około 830 m, • Klasa techniczna – droga klasy L, • Szerokość jezdni – 5,5 m, • Zjazdy do posesji z kostki betonowej. • Odwodnienie za pomocą projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren pasa drogowego SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej, aktualnej do celów projektowych z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury. Mapę należy sporządzić w skali 1:500 - wersja papierowa i elektroniczna, edytowalna w formacie .dxf lub .dwg; 2. uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia jeżeli wymagana; 3. uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego jeżeli wymagana; 4. opracowanie dokumentacji geotechnicznej; 5. opracowanie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej dla następujących branży • drogowej – 5 egz., • innych branż – projekty przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe kolizje wystąpią 5 egz., 6. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem -4 egz., 7. przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją jeżeli wymagane – 4 egz., 8. opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389),- 4 egz., 9. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) - 4 egz. 10. Dokumentacja powinna zawierać ponadto: • informację BIOZ, • zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2004 r. o odpadach i przepisami wykonawczymi, winna określać zakres obowiązków wytwarzającego odpady (wykonawcy robót). Część II - „Budowa drogi do zespołu zabudowy mieszkaniowej – opracowanie dokumentacji technicznej” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej dla budowy drogi na działkach: 199/12, 199/39, 199/32, 199/35, 199/29, 199/31, 199/34, 202/122, 202/123, 199/71, obręb Nakło nad Notecią. W zakres zamówienia wchodzą ponadto sporządzenie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych. Opis stanu istniejącego Planowana droga przebiega przez działki o numerach ewidencyjnych 199/12, 199/39, 199/32, 199/35, 199/29, 199/31, 199/34, 202/122, 202/123, 199/71, obręb Nakło nad Notecią. Działki o numerach 199/12, 199/39, 199/32, 199/35 stanowią własność Gminy Nakło nad Notecią z przeznaczeniem użytkowania w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego „droga”. Działki o numerach 202/123 i 199/71 stanowią własność Gminy Nakło nad Notecią – do końca 2019 roku zostaną podzielone zgodnie z planem (wydzielony zostanie pas drogowy). Działki o numerach ewidencyjnych 199/29, 199/31, 199/34 oraz 202/122, obręb Nakło nad Notecią stanowią własność prywatną. Działka o nr ew. 199/29 zostanie podzielona zgodnie z planem do końca roku 2019. Działki do podziału w ramach niniejszego opracowania: 199/31, 199/34, 202/122, obręb Nakło nad Notecią. Opis planowanej inwestycji Dokumentacja techniczna obejmująca: wykonanie jezdni z kostki betonowej o szerokości 5,5m na długości około 220m, zramowanej krawężnikiem na działkach 199/12, 199/39, 199/32, 199/35, 199/29, 199/31, 199/34, 202/122, 202/123, 199/71, obręb Nakło nad Notecią. Założenia do projektu: • Długość odcinka drogi do budowy – około 220 m (długość kolektora deszczowego około 340m), • Klasa techniczna – droga klasy L, • Szerokość jezdni –5,5 m, • Zramowanie jezdni krawężnikiem, • Ścieżka pieszo – rowerowa z kostki betonowej, • Skrzyżowania z planowanymi drogami (w ramach oddzielnego opracowania) w miejscach wskazanych w załączniku, • Odwodnienie – kanalizacja deszczowa z włączeniem do cieku Kolczatki, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie wody do gruntu przy pomocy skrzynek retencyjno – rozsączających (przy odpowiednich warunkach gruntowych). Działki do podziału: 199/31, 199/34, 202/122, obręb Nakło nad Notecią. Na przedmiotowym obszarze obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego • Uchwała nr VI/111/2015 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią z dnia 26 lutego 2015r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta i gminy Nakło nad Notecią w rejonie ulic Armii Krajowej, Mroteckiej i północnej obwodnicy miasta. • Uchwała nr XLV/893/2018 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią z dnia 22 lutego 2018r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w rejonie ul. Mroteckiej w Nakle nad Notecią. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej, aktualnej do celów projektowych z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury. Mapę należy sporządzić w skali 1:500 - wersja papierowa i elektroniczna, edytowalna w formacie .dxf lub .dwg; 2. uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia jeżeli wymagana; 3. uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego jeżeli wymagana; 4. opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej - map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla następującego wykazu działek: 199/31, 199/34, 202/122, obręb Nakło nad Notecią. 5. opracowanie dokumentacji geotechnicznej; 6. opracowanie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej dla następujących branży • drogowej – 5 egz. • wodno – kanalizacyjnej – 5 egz. • innych branż – projekty przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe kolizje wystąpią 5 egz. 7. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem -4 egz., 8. przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją jeżeli wymagane – 4 egz., 9. opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia przez Gminę zamówienia na realizację robót budowlanych, objętych decyzją ZRID, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym- 4 egz., 10. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 4egz., 11. dokumentacja powinna zawierać ponadto: • informację BIOZ, • zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2004 r. o odpadach i przepisami wykonawczymi, winna określać zakres obowiązków wytwarzającego odpady (wykonawcy robót). 3. Zapisy wspólne do wszystkich części zamówienia: Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje: 1) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej oraz wszelkich decyzji niezbędnych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania, 2) wykonanie pomiarów uzupełniających dla celów projektowych, 3) obowiązkowe zapewnienie wykonania i sprawdzenia (jeżeli wymagane) projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno – budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego, 4) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych, Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonawca opracuje wstępny projekt i przedstawi Zamawiającemu proponowane rozwiązania w terminie 50 dni od podpisania umowy. 2) oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji, 3) wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nieujętych,a istotnych z punktu Zawartość projektów budowlanych Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. tj. z dnia 10 maja 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129). Powinna obejmować wszystkie przewidziane do realizacji branże i być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Projektant zobowiązany jest do:  uzgodnienia przed przystąpieniem do prac projektowych z Zamawiającym szczegółów rozwiązań projektowych i innych zagadnień związanych z planową inwestycją,  wykonania pomiarów uzupełniających dla celów projektowych,  przedstawienia Zamawiającemu koncepcji projektu i uzyskania jego akceptacji. Gwarancja i rękojmia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonaną dokumentację projektową obejmującą okres odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji projektowej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust.2 Pzp. Rozwiązania równoważne Zgodnie z treścią ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Wykonawca w dokumentacji nie powinien przywoływać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów/wyrobów/urządzeń, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Dokumentacja projektowa nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Należy dążyć do opisu elementu minimalnymi parametrami i cechami, jakie ma posiadać i które są istotne z punktu widzenia funkcjonalności elementu. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się wskazanie w dokumentacji projektowej i w STWiOR na znak towarowy, patent z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku powinien zostać zawarty dopisek o dopuszczeniu rozwiązań równoważnych wskazując jednocześnie minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych oraz doprecyzowany zakres dopuszczalnej równoważności. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. Odpowiedzi na pytania w postępowaniu W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR będących przedmiotem niniejszego zamówienia, aż do wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca projektu: 1) będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej i STWiOR, których konieczność będzie wynikała z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przekazania pytania Wykonawcy robót za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. Podczas realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o opisaną wyżej dokumentację projektową będzie pełniony nadzór autorski. 2) uaktualni bezpłatnie kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami i kosztorysami ofertowymi (ważność kosztorysów inwestorskich – 6 miesięcy od dnia sporządzenia), które będą dokonywane na wezwanie Zamawiającego. Czas realizacji aktualizacji – dla kosztorysów wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia wezwania oraz za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: a) stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5 . Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, 2) wypełniony załącznik nr 1a – Kryteria pozacenowe, 3) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, 4) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 5) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców), 6) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują), 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach