Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
- Data zamieszczenia: 2018-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
REGON: 590648468 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Wojska Polskiego. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: roboty pomiarowe (geodezyjne) rozbiórka nawierzchni z masy bitumicznej rozbiórka chodników, zjazdów oraz krawężników betonowych, ław betonowych, obrzeży rozebranie nisz piwnicznych i schodów betonowych rozebranie nawierzchni z kostki betonowej demontaż parkomatów i znaków drogowych 1.2. roboty ziemne 1.3. wycinka drzew (10 szt.) z karczowaniem pni 1.4. nawierzchnie – wymiana konstrukcji: podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie czyszczenie podbudowy ze skropieniem emulsją asfaltową warstwa wiążąca warstwa ścieralna nawierzchnia z kostki kamiennej ciętej płomieniowanej 1.5. nawierzchnie - odtworzenie podbudowy w miejscach przekopów instalacyjnych 1.6. nawierzchnie – konstrukcje zjazdów, zatok parkingowych 1.7. chodniki z płyt kamiennych ciętych płomieniowanych 1.8. krawężniki granitowe na ławie betonowej z oporem 1.9. obrzeża granitowe na podsypce cementowo – piaskowej 1.10. elementy małej architektury: ogrodzenie łańcuchowe kosze na śmieci ławki i stojaki na rowery 1.11. oznakowanie pionowe 1.12. oznakowanie poziome grubowarstwowe 1.13. roboty różne: montaż parkomatów 2. Roboty inżynieryjne - budowa kanalizacji deszczowej 2.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 2.2. roboty ziemne 2.3. kanały z rur kanalizacyjnych PVC 2.4. studnie rewizyjne z kręgów betonowych 2.5. inspekcja kamerą kanałów deszczowych 2.6. regulacja pionowa włazów kanałowych 3. Roboty inżynieryjne – wodociąg z przyłączami 3.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 3.2. roboty ziemne 3.3. układanie wodociągu z rur żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.4. montaż kształtek żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.5. montaż zasuw żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.6. montaż skrzynek wodociągowych do zasuw 3.7. Układanie przyłączy sieci wodociągowej rury żeliwnych ciśnieniowych kielichowych rury polietylenowe (PE, PEHD) kształtki żeliwne ciśnieniowe kielichowe zasuwy żeliwne ciśnieniowe kielichowe 3.8. montaż hydrantów pożarowych podziemnych 3.9. regulacja wysokości hydrantów podziemnych i zasuw do proj. niwelety drogi 3.10. płukanie sieci 3.11. próba wodna szczelności sieci wodociągowych 3.12. zamulenie istniejącego odcinka sieci wodociągowej 4. Roboty inżynieryjne - wymiana kanalizacji sanitarnej z przyłączami 4.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 4.2. roboty ziemne 4.3. studnia rewizyjna z kręgów betonowych 4.4. kanał z rur kamionkowych kielichowych i rur PVC łączonych na wcisk 4.5. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych 4.6. drogowe roboty odtworzeniowe 5. Roboty inżynieryjne - wymiana sieci ciepłowniczej 5.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 5.2. roboty ziemne 5.3. montaż rur preizolowanych 5.4. montaż muf tulejowych termokurczliwych usieciowanych radiacyjnie z podwójnym uszczelnieniem 5.5. spawanie rur preizolowanych 5.6. montaż przewodów alarmowych oraz ich testowanie 5.7. próba szczelności sieci ciepłowniczej 6. Roboty elektryczne i teletechniczne: 6.1. demontaż oświetlenia ulicznego (opraw, wysięgników i słupów oświetleniowych) 6.2. budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego 6.3. badania i pomiary instalacji uziemiającej 6.4. pomiary oświetlenia ulicznego 6.5. roboty ziemne 6.6. budowa kanalizacji kablowej z rur PCW 6.7. układanie kabli i rur osłonowych 6.8. badanie linii kablowej N.N. 6.9. usunięcie kolizji elektroenergetycznych 6.10. przebudowa sieci telekomunikacyjnej. 6.11. usunięcie kolizji telekomunikacyjnych. 7. Nasadzenie – zieleń 7.1. karczowanie i wywóz drzew 7.2. sadzenie drzew i krzewów 7.3. montaż krat pod drzewa 7.4. ściółkowanie rabat matą szkółkarską oraz korą iglastą 7.5. pielęgnacja drzew i krzewów Dodatkowe wymagania: 1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 3. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Sienkiewicza o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych. 4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. 5. Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Zalecane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. 8. Montaż i zakup 4 budek lęgowych typu A oraz nadzór ornitologiczny. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia, które wykonawca ma wykonać siłami własnymi, tj. robót drogowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: roboty konstrukcyjne drogi – bitumiczne, układanie krawężników i podbudowy, roboty instalacyjne – montażowe kanalizacji deszczowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 09.02.2018r. do godz. 9:00 w wysokości 50.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM – znak SPZ.271.3.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 4. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 7. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (załącznik nr 1 – Formularz ofertowy) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) Kosztorys ofertowy – wypełniony przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ sporządzony w sposób opisany w Rozdziale XIII SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w oświadczeniu – załącznik nr 2, informacje o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om (niebędący/ych podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powołuje się wykonawca), zobowiązany jest wypełnić pkt 10 Formularza ofertowego, oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców oraz w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zawartym w Formularzu ofertowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
Dodano: 2024-06-07 - Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Mniszków
Dodano: 2024-06-06 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
Dodano: 2024-05-28 - Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-05-17 - Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
Dodano: 2024-05-12 - Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
Dodano: 2024-05-10 - REMONT DROGI KAFAR- BRZOZA
Dodano: 2024-05-10 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)
Dodano: 2024-05-07