Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Wojska Polskiego. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:  roboty pomiarowe (geodezyjne)  rozbiórka nawierzchni z masy bitumicznej  rozbiórka chodników, zjazdów oraz krawężników betonowych, ław betonowych, obrzeży  rozebranie nisz piwnicznych i schodów betonowych  rozebranie nawierzchni z kostki betonowej  demontaż parkomatów i znaków drogowych 1.2. roboty ziemne 1.3. wycinka drzew (10 szt.) z karczowaniem pni 1.4. nawierzchnie – wymiana konstrukcji:  podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem,  podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie  czyszczenie podbudowy ze skropieniem emulsją asfaltową  warstwa wiążąca  warstwa ścieralna  nawierzchnia z kostki kamiennej ciętej płomieniowanej 1.5. nawierzchnie - odtworzenie podbudowy w miejscach przekopów instalacyjnych 1.6. nawierzchnie – konstrukcje zjazdów, zatok parkingowych 1.7. chodniki z płyt kamiennych ciętych płomieniowanych 1.8. krawężniki granitowe na ławie betonowej z oporem 1.9. obrzeża granitowe na podsypce cementowo – piaskowej 1.10. elementy małej architektury:  ogrodzenie łańcuchowe  kosze na śmieci  ławki i stojaki na rowery 1.11. oznakowanie pionowe 1.12. oznakowanie poziome grubowarstwowe 1.13. roboty różne:  montaż parkomatów 2. Roboty inżynieryjne - budowa kanalizacji deszczowej 2.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 2.2. roboty ziemne 2.3. kanały z rur kanalizacyjnych PVC 2.4. studnie rewizyjne z kręgów betonowych 2.5. inspekcja kamerą kanałów deszczowych 2.6. regulacja pionowa włazów kanałowych 3. Roboty inżynieryjne – wodociąg z przyłączami 3.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 3.2. roboty ziemne 3.3. układanie wodociągu z rur żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.4. montaż kształtek żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.5. montaż zasuw żeliwnych ciśnieniowych kielichowych 3.6. montaż skrzynek wodociągowych do zasuw 3.7. Układanie przyłączy sieci wodociągowej  rury żeliwnych ciśnieniowych kielichowych  rury polietylenowe (PE, PEHD)  kształtki żeliwne ciśnieniowe kielichowe  zasuwy żeliwne ciśnieniowe kielichowe 3.8. montaż hydrantów pożarowych podziemnych 3.9. regulacja wysokości hydrantów podziemnych i zasuw do proj. niwelety drogi 3.10. płukanie sieci 3.11. próba wodna szczelności sieci wodociągowych 3.12. zamulenie istniejącego odcinka sieci wodociągowej 4. Roboty inżynieryjne - wymiana kanalizacji sanitarnej z przyłączami 4.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 4.2. roboty ziemne 4.3. studnia rewizyjna z kręgów betonowych 4.4. kanał z rur kamionkowych kielichowych i rur PVC łączonych na wcisk 4.5. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych 4.6. drogowe roboty odtworzeniowe 5. Roboty inżynieryjne - wymiana sieci ciepłowniczej 5.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 5.2. roboty ziemne 5.3. montaż rur preizolowanych 5.4. montaż muf tulejowych termokurczliwych usieciowanych radiacyjnie z podwójnym uszczelnieniem 5.5. spawanie rur preizolowanych 5.6. montaż przewodów alarmowych oraz ich testowanie 5.7. próba szczelności sieci ciepłowniczej 6. Roboty elektryczne i teletechniczne: 6.1. demontaż oświetlenia ulicznego (opraw, wysięgników i słupów oświetleniowych) 6.2. budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego 6.3. badania i pomiary instalacji uziemiającej 6.4. pomiary oświetlenia ulicznego 6.5. roboty ziemne 6.6. budowa kanalizacji kablowej z rur PCW 6.7. układanie kabli i rur osłonowych 6.8. badanie linii kablowej N.N. 6.9. usunięcie kolizji elektroenergetycznych 6.10. przebudowa sieci telekomunikacyjnej. 6.11. usunięcie kolizji telekomunikacyjnych. 7. Nasadzenie – zieleń 7.1. karczowanie i wywóz drzew 7.2. sadzenie drzew i krzewów 7.3. montaż krat pod drzewa 7.4. ściółkowanie rabat matą szkółkarską oraz korą iglastą 7.5. pielęgnacja drzew i krzewów Dodatkowe wymagania: 1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 3. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Sienkiewicza o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych. 4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. 5. Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Zalecane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. 8. Montaż i zakup 4 budek lęgowych typu A oraz nadzór ornitologiczny. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia, które wykonawca ma wykonać siłami własnymi, tj. robót drogowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia:  roboty konstrukcyjne drogi – bitumiczne, układanie krawężników i podbudowy,  roboty instalacyjne – montażowe kanalizacji deszczowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:  osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację  wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:  list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 09.02.2018r. do godz. 9:00 w wysokości 50.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWĘ ULICY SIENKIEWICZA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM – znak SPZ.271.3.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 4. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 7. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (załącznik nr 1 – Formularz ofertowy) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) Kosztorys ofertowy – wypełniony przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ sporządzony w sposób opisany w Rozdziale XIII SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w oświadczeniu – załącznik nr 2, informacje o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om (niebędący/ych podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powołuje się wykonawca), zobowiązany jest wypełnić pkt 10 Formularza ofertowego, oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców oraz w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zawartym w Formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach