Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. WOJSKA POLSKIEGO – ETAP II PRZEBUDOWA CHODNIKA I OŚWIETLENIA ULICZNEGO

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. WOJSKA POLSKIEGO – ETAP II PRZEBUDOWA CHODNIKA I OŚWIETLENIA ULICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Wojska Polskiego - etap II przebudowa chodnika i oświetlenia ulicznego w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od ul. Cmentarnej i Toruńskiej do ul. POW. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. Roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:  roboty pomiarowe (geodezyjne)  rozbiórka chodników, zjazdów oraz ław betonowych, obrzeży  rozebranie nisz piwnicznych i schodów betonowych  rozebranie nawierzchni z betonu i trylinki  demontaż znaków drogowych 1.2. roboty ziemne 1.3. chodnik – wymiana konstrukcji  podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie - 10 cm  podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 4 cm  nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm typu np. Granit Creativ lub równoważnej o powierzchni i fakturze będącej wierną imitacją kamienia naturalnego – granitu 1.4. zjazdy i nawierzchnie chodnika z dopuszczeniem do parkowania samochodów osobowych – konstrukcje zjazdów podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie – 20 cm  podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 4 cm  nawierzchnia z kostki betonowej ciemnoszarej gr. 8 cm typu np. Granit Creativ lub równoważnej o powierzchni i fakturze będącej wierną imitacją kamienia naturalnego - granitu 1.5. elementy małej architektury:  kosze na śmieci 1.6. oznakowanie pionowe 2. Roboty elektryczne i teletechniczne: 2.1. demontaż oświetlenia ulicznego (opraw oświetleniowych) 2.2. budowa oświetlenia ulicznego zasilanego linią kablową 2.3. roboty ziemne 2.4. układanie kabli i rur osłonowych 2.5. usunięcie kolizji elektroenergetycznych 2.6. usunięcie kolizji telekomunikacyjnych. 3. Prowadzenie nadzoru archeologicznego w zakresie wskazanym w decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków (na terenie objętym nadzorem konserwatorskim – rejon ul. Wojska Polskiego – od ul. Cmentarnej do ul. Budki). 4. Dodatkowe wymagania: 4.1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 4.2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 4.3. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Wojska Polskiego o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych (przebudowa chodnika) 4.4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. 4.5. Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 4.6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 4.7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna zamieszczona na stronie zamawiającego. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót drogowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia:  roboty konstrukcyjne drogi – chodnika – układanie chodnika i podbudowy,  roboty instalacyjne – montażowe instalacji energetycznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2. wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego (koordynatorowi) poniżej wskazanych dowodów:  list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora). Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 15 maja 2018 r. do godz. 9:00 w wysokości 15.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: Przebudowa ul. Wojska Polskiego - etap II przebudowa chodnika i oświetlenia ulicznego w Piotrkowie Trybunalskim – znak SPZ.271.16.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 4. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 7. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach