Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na przebudowę istniejącego budynku szkoły oraz budowę budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i podjazdem dla niepełnosprawnych oraz zaplecza socjalnego i węzła sanitarnego wraz z przyłączami na terenie działek nr 1662/1, 2289 w miejscowości Szubin.

Zarząd Powiatu Nakielskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nakielskiego
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09236602800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na przebudowę istniejącego budynku szkoły oraz budowę budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i podjazdem dla niepełnosprawnych oraz zaplecza socjalnego i węzła sanitarnego wraz z przyłączami na terenie działek nr 1662/1, 2289 w miejscowości Szubin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa istniejącego budynku szkoły oraz budowa budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i podjazdem dla niepełnosprawnych oraz zaplecza socjalnego i węzła sanitarnego wraz z przyłączami na terenie działek nr 1662/1, 2289 w miejscowości Szubin. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 1: - branża architektoniczna - załącznik nr 1a do SIWZ - branża konstrukcyjna - załącznik nr 1b do SIWZ - branża elektryczna - załącznik nr 1c do SIWZ - branża sanitarna - załącznik nr 1d do SIWZ - projekt podjazdu dla niepełnosprawnych - załącznik nr 1e do SIWZ b) Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Przedmiar robót - załącznik nr 3: - branża budowlana - załącznik nr 3a - branża sanitarna - załącznik nr 3b - branża elektryczna - załącznik nr 3c UWAGA! W niniejszej specyfikacji przedmiar robót jest traktowany jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 lutego 2010r. do godz. 9.45. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określa SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. posiada doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, przedstawi krótki opis wykonanego zadania wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzedniego Zamawiającego - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.1 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie): 4.1.1. kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie konstrukcyjno - budowlanych; aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4.1.2. kierownik robót sanitarnych posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie sieci wod-kan; aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4.1.3. kierownik robót elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych; aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 5. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 zł lub zdolność kredytową w w/w wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie) 6. Wykonawca musi posiadać średni roczny obrót za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł (w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich wykonawców) Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny: ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie musi dotyczyć każdego z wykonawców i winno być złożone przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 5 do SIWZ 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca z osobna składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) - załącznik nr 6 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty 6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wykaz może złożyć tylko wykonawca, który spełnia warunek lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców występujących wspólnie) 6.1. kierownik budowy: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie konstrukcyjno - budowlanych; aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6.2. kierownik robót sanitarnych posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa , odpowiednio w zakresie sieci wod-kan; aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6.3. kierownik robót elektrycznych: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych; aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców informacja może dotyczyć jednego wykonawcy jeśli spełnia warunek samodzielnie, lub wykonawców łącznie, jeśli żaden z wykonawców nie spełnia warunku samodzielnie) 8. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten za ten okres

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach