Urząd Gminy w Błędowie ogłasza przetarg
- Adres: 05-620 Błędów, ul. Sadurkowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6680656 , fax. 48 6680655
- Data zamieszczenia: 2020-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Błędowie
ul. Sadurkowska 13
05-620 Błędów, woj. mazowieckie
tel. 48 6680656, fax. 48 6680655
REGON: 00053625500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na przebudowę dróg na terenie gminy Błędów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych polegająca na wykonaniu robót przygotowawczych, pomiarowych, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63 mm, 0-31,5 mm, wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z betonu asfaltowego, skropienie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, wykonanie oznakowania 2. Przedmiotem zamówienia są zadania pn: A) Przebudowa drogi przez wies Lipie na odcinku 388 mb B) Przebudowa drogi gminnej Wólka Dańkowska – Dańków o długosci 563 mb 3. Przedmiar robót oraz opis techniczny stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zapisy zawarte w w/w dokumentach należy uznać jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Udokumentowanie równoważności proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy. Ilekroć w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót itp. wskazanie nazw producentów i typów urządzeń zastosowano jako przykład. Wykonawca może zastosować urządzenia lub materiały równoważne 4. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Oznakowanie terenu robót b) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy c) Ubezpieczenie placu budowy d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (wykonanie kosztorysu powykonawczego na wykonane roboty e) załączenie Deklaracji zgodności/certyfikatów na wbudowane materiały, f) Wykonanie projektu organizacji ruchu 5.Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36-cio miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): , - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 tys. zł. ( pięć tysięcy złotych) zł w terminie do 8 sierpnia 2020 do godz. 9.30 2) Wadium może być wpłacone w pieniądzu na rachunek bankowy nr 91 9128 0002 2004 4000 3878 0004 w Banku Spółdzielczym Grójec o/Błędów z dopiskiem wadium do przetargu nr RŻL-II-271/5/2020 na „Przebudowę dróg na terenie gminny Błędów” lub wniesione w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka ulicy Wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa ulicy Wiejskiej”.
Dodano: 2024-05-31 - Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn.„Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
Dodano: 2024-05-31 - Remont kominów budynków mieszkalnych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2024-05-29 - Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.–rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w gm.Słupno – Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-29 - Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
Dodano: 2024-05-28 - Budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" przy ul. Nowej w miejscowości Radzymin - etap 1B
Dodano: 2024-05-28 - Rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w miejscowości Troszyn
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa Pomnika Mauzoleum Legionistów
Dodano: 2024-05-28 - PAN Dom Seniora - Budynek Główny – Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów – Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2024-05-27