Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na poprawę stanu infrastruktury transportowej w regionie - Zintegrowany system infrastruktury drogowej zwiększający bezpieczeństwo w zachodniej części Województwa Lubuskiego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 1.1

Gmina Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7372000 , fax. 095 7582880
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
    ul. Akademicka 1 1
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 095 7372000, fax. 095 7582880
    REGON: 21096679200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na poprawę stanu infrastruktury transportowej w regionie - Zintegrowany system infrastruktury drogowej zwiększający bezpieczeństwo w zachodniej części Województwa Lubuskiego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 1.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie - Zintegrowany system infrastruktury drogowej zwiększający bezpieczeństwo w zachodniej części Województwa Lubuskiego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, działanie 1.1 W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1. Budowa sieci dróg na Osiedlu Królów Polskich w Słubicach: Zakres realizacji inwestycji zakłada budowę dróg, chodników, miejsc postojowych, oświetlenia i odwodnienia na Osiedlu Królów Polskich w Słubicach. Budowa obejmować będzie wykonanie: - jezdni z kostki polbruk betonowej koloru szarego grubości 8 cm - 9 659m2 - wjazdów gospodarczych z kostki polbruk koloru czerwonego grubości 8 cm - 1 122m2 - nawierzchni ażurowej z płyt betonowych grubości 10 cm o wymiarach 40 x 60 - 366m2 - chodników z kostki polbruk koloru żółtego grubości 8 cm - 4 588m2 - krawężników betonowych o wymiarze 30 x 15 x 100 - 3615mb - obrzeży betonowych o wymiarze 30 x 8 x 100 - 3 837mb - wody opadowe z powierzchni jezdni będą odprowadzane przez kanalizację deszczową do istniejącego rowu otwartego - 764 mb kolektora deszczowego - zieleń na powierzchni 4600m2 - oświetlenie terenu - 27 słupów 2. Budowa mini obwodnicy międzynarodowego przejścia kolejowego w Słubicach - przebudowa drogi ul. Powstańców Wielkopolskich . Zakres realizacji zadania: - chodniki z kostki polbruk koloru czerwonego 50% i koloru żółtego 50% grubości 8 cm - 1766m2. - zatoki postojowe z płyt żelbetowych ażurowych o wymiarach 50 x 50 x 10 - 194m2 -wjazdy gospodarcze z kostki polbruk koloru szarego grubości 8 cm - 876m2 - krawężniki betonowe 22x15x100 - 1870 mb - przebudowa jezdni o nawierzchni asfaltobetonowej - 3 831m2 - obrzeża betonowe 30x8x100 - 1497mb - liniowe odwodnienie - 89mb 3. Budowa drogi dojazdowej do posesji jako przedłużenie ul. Powstańców Wielkopolskich: - jezdnia z kostki polbruk koloru szarego o grubości 8cm - 1 104m2 - plac manewrowy z płyt betonowych grubości 10 cm o wymiarach 50x50 lub 40x60 - 217m2 - chodnik z kostki polbruk kolor żółty grubości 8 cm - 215m2 - odwodnienie powierzchniowe terenu - kanalizacja sanitarna - grawitacyjna - 273mb - przepompownia - MEPROZET Brzeg - 1 kpl. Inwestycja ma na celu stworzenie alternatywnego objazdu w postaci mini- obwodnicy międzynarodowego przejścia kolejowego relacji Warszawa - Berlin oraz stworzenie bezpiecznej infrastruktury drogowej, umożliwiającej sprawny dojazd z drogi krajowej nr 29 do budynków mieszkalnych oraz do obiektów prowadzenia działalności gospodarczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania są pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym takie same bądź lepsze od opisywanych w dokumentacji projektowej. Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót. Kosztorys będzie miał charakter informacyjny. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z terminem zakończenia prac na 30 września 2010 r. W roku 2009 r. Wykonawca winien przewidzieć wykonanie robót do kwoty 4 400 000 PLN brutto. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i dostarczone materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000 zł. 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr 27 1020 2036 0000 0602 0044 0966 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Burmistrza w pok. Nr 118 lub dołączyć do oferty. Nie złożenie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI, na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia, które należy złożyć do oferty: a)Oświadczenie Nr 1 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Oświadczenie Nr 2 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców dysponujących potencjałem technicznym lub osobami udostępnionymi przez inne podmioty, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. c)Oświadczenie Nr 3 (zgodnie z art.22 Pzp) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Oświadczenie Nr 4 (zgodnie z art.22 Pzp) - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty: a)Dokument Nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Dokument Nr 2 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Dokument Nr 3 - stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich zezwoleń. Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających posiadanie od kierowników budowy uprawnień budowlanych w specjalnościach: -drogowej, -instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wraz z uprawnieniami należy dostarczyć aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. d) Dokument nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykazania wykonania co najmniej jednej, dwóch, trzech lub czterech robót budowlanych w zakresie budowy (przebudowy) drogi o nawierzchni z kostki typu polbruk lub asfaltowej lub asfaltobetonowej o łącznej wartości brutto min 4 000 000 PLN. e) Dokument nr 5 - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych bądź zdolności kredytowej w wysokości min 3 000 000 PLN. f) Dokument nr 6 - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min 1 000 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach