Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń osób bezrobotnych PUP w Oławie finansowanych ze środków Funduszu Pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 07 3139033, 3139035 , fax. 071 3033641
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
    ul. 3 Maja 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 07 3139033, 3139035, fax. 071 3033641
    REGON: 93213238400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// pup.olawa.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń osób bezrobotnych PUP w Oławie finansowanych ze środków Funduszu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje organizację szkoleń dla osób bezrobotnych Powiatowego Urzędu Pracy w Oławie finansowanych ze środków Funduszu Pracy w zakresie: 1. Operator koparko - ładowarki kl. III ze stażem wstępnym - 15 osób bezrobotnych. Całkowita ilość godzin 202 ( teoria i praktyka). Szkolenie ma trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu dla każdego uczestnika. 2. Obsługa wózków widłowych oraz obsługa i eksploatacja suwnic sterowanych z poziomu roboczego ( w tym bezprzewodowo ) - 15 osób bezrobotnych. Całkowita ilość godzin 190 ( teoria i praktyka). Szkolenie ma trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu dla każdego uczestnika. 3. Nowoczesny sprzedawca w handlu detalicznym z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych, wizualizacją towaru oraz praktycznymi aspektami realizacji zasad GHP/GMP i wdrażania systemu HACCP - 10 osób bezrobotnych. Całkowita ilość godzin 120 ( teoria i praktyka). Szkolenie ma trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu dla każdego uczestnika. 4. Prawo jazdy kat. C - 15 osób bezrobotnych. Całkowita ilość godzin 50 - 20 godzin zegarowych zajęć teoretycznych oraz 30 godzin zegarowych zajęć praktycznych. Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem. 5. Obsługa księgowa i kadrowa małej firny - 10 osób bezrobotnych. Całkowita ilość godzin 200 ( teoria i praktyka).Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem.Szkolenie ma trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu dla każdego uczestnika. 6. Specjalista ds. kadr i płac - 10 osób bezrobotnych. Całkowita ilość godzin 150 ( teoria i praktyka).Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem.Szkolenie ma trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu dla każdego uczestnika. 7. Pielęgnacja, modelowanie i stylizacja paznokci z elementami przedsiębiorczości - 10 osób bezrobotnych. Całkowita ilość godzin 150 ( teoria i praktyka).Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem.Szkolenie ma trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu dla każdego uczestnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805030008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.olawa.sisco.info/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach