Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144201 , fax. 046 8142628
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144201, fax. 046 8142628
    REGON: 00052648100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia polega na: 1 wywozie nieczystości stałych makulatury, tworzyw sztucznych, szkła z pojemników typu IGLLO rozstawionych na terenie miasta Rawa Mazowiecka i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, zwanych dalej pojemnikami, w ilości pojemnik typ 1,4 - szt. 46 i pojemnik 2,6 - szt. 23, 2 utrzymaniu w czystości i porządku placu przylegającego do ustawionych pojemników, 3 myciu i dezynfekcji pojemników zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 4 bieżącej konserwacji pojemników przy użyciu materiałów Wykonawcy, 5 dbałości o wygląd estetyczny pojemników ustawionych w kompletach na szkło- pojemnik zielony, na papier - pojemnik niebieski i na plastik - pojemnik żółty, 6 wymianie zużytych pojemników na nowe zakupione przez Zamawiającego. 2. Uzyskane podczas wykonywania przedmiotu umowy odpady stałe tj. makulaturę , szkło, tworzywo sztuczne Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami. 3 . Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń. 4.Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby wymienionym w załączniku nr 5 pojemnikom na odpady oraz terenom do nich przylegającym zapewnić należytą czystość i nie dopuścić do przepełniania pojemników. 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 500
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (opisanym w odn. x), i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; x) posiadają sprzęt lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: - samochód z HDS przystosowany do transportu odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji, (załącznik nr 2); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5. Wykaz wykonanych w latach 2006 - 2008 prac o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3). Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie. UWAGA! Z dalszego postępowania wykluczeni będą Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 nie wykażą się pracami o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 40.000 PLN łącznie. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 6. Wykaz sprzętu (załącznik nr 4), 7. Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 6), 8. Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych lub kserokopia umowy na odbiór odpadów stałych z firmą świadczącą usługi w tym zakresie, 9. Potwierdzenie wpłaty wadium, 10. Kserokopia decyzji Starostwa powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rawamazowiecka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach