Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu wykonawczego wraz z realizacją na jego podstawie robót budowlanych dla zadania pn.: „MODERNIZACJA GAZOWEJ KOTŁOWNI PAROWEJ W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY”

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, J. Iwaszkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    J. Iwaszkiewicza 5
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, , fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu wykonawczego wraz z realizacją na jego podstawie robót budowlanych dla zadania pn.: „MODERNIZACJA GAZOWEJ KOTŁOWNI PAROWEJ W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego wraz z realizacją na jego podstawie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja gazowej kotłowni parowej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistyczny w Legnicy”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej: projektu wykonawczego sanitarnego w zakresie objętym zamówieniem, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 2) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania objętego dokumentacją projektową, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych uzgodnień, pozwoleń i złożenie stosownych zgłoszeń wymaganych przepisami Prawa budowlanego i innymi właściwymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, 4) realizację zaprojektowanych robót budowlanych oraz wykonanie usług i dostaw wynikających z wykonanego projektu, 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji, instrukcji obsługi i konserwacji wszystkich zamontowanych urządzeń, 6) rozruch wszystkich wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, przeprowadzenie prób funkcjonalno-użytkowych oraz włączenie wykonanych instalacji do eksploatacji. 7) świadczenie przez cały okres gwarancji usług w zakresie przeglądów okresowych, wynikających z treści Kart gwarancyjnych i dokumentacji producentów dostarczonych urządzeń. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o treść SIWZ, a w szczególności Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z jego załącznikami. Przedmiotowe dokumenty stanowią Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w §15 projektu umowy. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 70% sumy wynagrodzenia całościowego. 6. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz; w Załączniku nr 5 do siwz, w którym zawarto opis wymagań dotyczący wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowej oraz Załączniku Nr 4 do siwz – Kartach gwarancyjnych. 7. Wykonawca udziela rękojmi na wykonaną dokumentację projektową na okres pięć lat, który liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez wad. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego bez wad i usterek całości inwestycji. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesiącznej gwarancji i rękojmi na wbudowany sprzęt i urządzenia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia równiez tych, które nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VIII siwz. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny ofert oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 3 do siwz): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 2 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1 oraz pkt. 1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.4. zobowiązanie (w formie oryginału), o którym mowa w w Rozdziale VII.A siwz – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu przez te podmioty, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. i 1.2 - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby. 1.5. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 1.6. W celu dokonania oceny ofert w zakresie dotyczącym „Doświadczenie osoby objętej warunkiem udziału w postępowaniu skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (kierownika robót instalacyjnych)”, Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym wskazać niezbędne informacje, których wymaga Zamawiający. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie informacji dotyczących kwestii, o których mowa w zdaniu poprzedzającym bądź wskaże niepełne dane - Zamawiający nie przyzna w tym zakresie punktów. Dokładny sposób przyznawania punktów opisany został w Rozdziale XIV pkt 2 ppkt 3). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach