Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na: „Odławianie i opiekę nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka.”

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 144 201 , fax. 468 142 628
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5
    96200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 468 144 201, fax. 468 142 628
    REGON: 52648100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na: „Odławianie i opiekę nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odławianie, hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Rawa Mazowiecka oraz podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.02.2017 do 31.12.2017 r. 2.Zakresem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1)przejęciu przez Wykonawcę opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w Schronisku-Hotel dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński Gabinet weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno -Szkoleniowo-Adopcyjne, 92-411 Łódź, ul. Kosodrzewiny 56/2 z/s schronisko Wojtyszki 18, 98-277 Brąszewice w ilości 74 szt. oraz ich przewiezienie do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę na jego koszt i przy użyciu własnych środków transportowych oraz zapewnienie im właściwych warunków bytowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2)odławianie, transport oraz utrzymanie w schronisku bezdomnych psów z terenu miasta Rawa Mazowiecka do czasu adopcji bądź śmierci naturalnej w dniach od 01.02.2017 r. do 31.12.2017 r., 3)przekazywanie do adopcji odłowionych i umieszczonych w schronisku psów na podstawie niniejszej umowy w okresie jej obowiązywania. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przyjęcia może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w schronisku na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania zlecenia odłowienia psów i transportu do schroniska w czasie zadeklarowanym w ofercie wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 SIWZ od zgłoszenia przez Zamawiającego. Każdorazowe przywiezienie psa z terenu Miasta Rawa Mazowiecka do schroniska może zostać zrealizowane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego t.j. uprawnionych pracowników Urzędu Miasta i Staży Miejskiej, 2)prowadzenia ewidencji i chipowania przyjmowanych bezdomnych psów, odławianie nie powinno być w czasie dłuższym niż 48 godz., 3)wykonawca zapewnia w czasie odławiania i transportu psów korzystanie z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia dla życia i zdrowia oraz nie powodują cierpienia zwierząt, wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków przewidzianych w przepisach m.in. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013 r., poz. 856 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r., Nr 158, poz. 1657), 4)comiesięcznego przekazywania wykazu psów znajdujących się w schronisku (wykaz powinien zawierać numer chipu psa oraz pełną historię zwierzęcia od przyjęcia, poprzez zabiegi pielęgnacyjne, udaną adopcję, ewentualną informację o koniecznej eutanazji, bądź naturalnej śmierci psa), wymagane jest by do wykazu dołączona była dokumentacja fotograficzna zwierząt, 5)żywienia i otaczania bezdomnych psów należytą opieką zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 856 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r., Nr 158, poz. 1657), 6)nadzoru weterynaryjnego (profilaktyka, leczenie, sterylizacja, kastracja, usypianie ślepych miotów), 7)poszukiwania nowych właścicieli dla zwierząt odłowionych z terenu Miasta Rawa Mazowiecka i przekazywanie ich do adopcji osobom zdolnym do zapewnienia właściwej opieki i należytych warunków utrzymania, w tym: • sprawdzenie wiarygodności osób adoptujących zwierzęta, • zawieranie umów z osobami adoptującymi, • prowadzenie akcji informacyjnej dotyczącej adopcji zwierząt z terenu Miasta Rawa Mazowiecka np. na stronie internetowej Wykonawcy wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego prowadzenie akcji, 8)Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest do przyjęcia, najpóźniej w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, w tym również przewiezienia na własny koszt i utrzymania wszystkich psów obecnie utrzymywanych przez Zamawiającego w schronisku dla zwierząt pn. Hotel dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo- Adopcyjne z siedzibą w Łodzi ul. Kosodrzewiny 56/2 z/s schroniska Wojtyszki 18, 98 -277 Brąszewice. W przypadku przejęcia psów w terminie późniejszym niż w dniu 1 stycznia 2017 r. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów utrzymania psów za każdy dzień pobytu w w/w schronisku dla zwierząt. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stanu hotelowanych psów oraz warunków ich przetrzymywania dwa razy do roku po uprzednim uzgodnieniu terminu kontroli z Wykonawcą (z wyprzedzeniem 2 dni kalendarzowych). 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): 1) wymóg dotyczy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych; 2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego ofertę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww ustawy. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; 4) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności; 5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2 500,00 zł(słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 ze zm.) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwota powinna być przelana na konto Zamawiającego nr 87 9291 0001 0054 2395 2000 0040. 3. W przypadku przelewu Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie bankowe dokonania wpłaty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy je złożyć w kasie zamawiającego w oryginalnych dokumentach, a kopie załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny one być: • nieodwołalne i bezwarunkowe; • zobowiązujące gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach