Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na odgazowanie II kwatery składowiska odpadów - część II na terenie składowiska odpadów komunalnych w Gliwicach przy ul. Rybnickiej.

Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3324019, 3316199 , fax. 032 2316212
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
    ul. Zwycięstwa 36 36
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3324019, 3316199, fax. 032 2316212
    REGON: 27816576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowiskogliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100 % udziałem Gminy Gliwice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na odgazowanie II kwatery składowiska odpadów - część II na terenie składowiska odpadów komunalnych w Gliwicach przy ul. Rybnickiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odgazowanie II kwatery składowiska odpadów - część II na terenie składowiska odpadów komunalnych w Gliwicach przy ul. Rybnickiej. Roboty obejmują wykonanie na składowisku odpadów następujących prac: 1)ułożenie trzech horyzontalnych rurociągów gazu - rury drenarskie PE dn 100mm, 2)włączenie do istniejących rurociągów ssących - rur PE dn 63 mm. Roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną oraz S.T.W. i O.R..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który: 1. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. zapoznał się z projektem, dokonał oględzin na terenie przyszłej budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 6. zapoznał się z warunkami SIWZ i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń oraz akceptuje SIWZ jako wyłączną podstawę przetargu. 7. zapoznał się i zaakceptował warunki umowy i zobowiązuje się w przypadku wybory jego oferty do zawarcia umowy na warunkach wymienionych w projekcie umowy - należy załączyć zaparafowany wzór umowy, przy czym parafa powinna być opatrzona pieczątką osoby parafującej. 8. Ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 3 miesięcy, oszacowanymi na sumę 100 000 PLN, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. 9. Posiada roczny obrót w ciągu ostatniego roku, w zakresie wykonawstwa robót, świadczący o prowadzeniu działalności gospodarczej na rynku i dysponuje referencjami od poprzednich zamawiających z okresu ostatnich 5 lat, potwierdzającymi zrealizowanie co najmniej 3 zadań zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia ujętym w Rozdziale III pkt 3 SIWZ ( Przedmiot zamówienia ) , w tym dwóch na czynnej komorze składowiska. 10. Ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk kierownika/kierowników budowy lub kierownika/kierowników robót, którzy posiadają: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne w branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, uprawnienia budowlane w ww. branży, są członkami izby budowlanej. 11. Posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, najem itp.) odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia , koparko-spycharka, samochód dostawczy, samochód skrzyniowy 5 Mg). 12. Posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, potwierdzone realizacją samodzielnie lub wspólnie z innym podmiotem gospodarczym w ramach konsorcjum, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 3 zadań zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia ujętym w Rozdziale III pkt 3 SIWZ ( przedmiot zamówienia) , w tym dwóch na czynnej komorze składowiska. 13. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 25 000,00 zł 14. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia jej złożenia 15. Wykonawca potwierdzi wniesienie wadium. 16.Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie lub wspólnie z innym podmiotem gospodarczym w ramach konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy oferent musi dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: a. wypełniony w pełnym zakresie formularz OFERTY, z podaniem wynagrodzenia ofertowego brutto, z rozbiciem na kwotę netto i podatek VAT, wyliczonego na dzień 15 stycznia 2010r. b. kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót. c. harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. d. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 pkt 1-3 Ustawy PZP publicznych. e. oświadczenie Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 Ustawy PZP. f. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. g. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3- miesiące przed upływem terminu składania ofert. h. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j. informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wysokość w/w środków finansowych lub zdolności kredytowej była nie niższa niż 100 000,- PLN k. wykaz wykonanych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia ujętym w Rozdziale III pkt 3 SIWZ ( przedmiot zamówienia )z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania wraz z co najmniej 3 referencjami od poprzednich zamawiających zgodnymi z zakresem przedmiotu zamówienia ujętym w Rozdziale III pkt 3 SIWZ ( przedmiot zamówienia ) , potwierdzającymi jednocześnie ,że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. Dwie z referencji powinny dotyczyć realizacji odgazowania na czynnej komorze składowiska, l. wykaz niezbędnego do wykonania zadania sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych przez oferenta do wykonania zamówienia z podaniem źródła jego pochodzenia (np. własny, dzierżawiony), zgodnie z pkt 11. ł. Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację prac z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych / dyplom, uprawnienia/ z uwzględnienie spełnienia wymogów w pkt 10, oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. m. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. n. oświadczenie o zobowiązaniu się do wykonania zamówienia samodzielnie lub wspólnie z innym podmiotem gospodarczym w ramach konsorcjum, o. zaparafowany wzór umowy, przy czym parafa powinna być opatrzona pieczątką osoby parafującej, p. dowód wpłacenia (wniesienia) wadium w wysokości 7 000,00.PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skladowiskogliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach