Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, ul. Staroprzygodzka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 733 81 30 , fax. 62 736 47 94
- Data zamieszczenia: 2018-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.
ul. Staroprzygodzka 138
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 62 733 81 30, fax. 62 736 47 94
REGON: 25044857000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z demontażu odpadów wielkogabarytowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z demontażu odpadów wielkogabarytowych z Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. z siedzibą przy ul. Staroprzygodzkiej 138. Sposób zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2018 r., poz. 21). Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy – 12 miesięcy od podpisania umowy, wyniesie: do 1 500 Mg. Odpad o kodzie 19 12 12 będzie przygotowany przez Zamawiającego do odbioru w postaci rozdrobnionej. Odpad będzie się składał z tworzywa sztucznego, drewna oraz metalu. Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. przy ul. Staroprzygodzkiej 121 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00 w ilości określonej telefonicznie lub w przesłanym mailu do Wykonawcy z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane dokumentem WZ. Dokument ten stanowił będzie wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów o kodzie 19 12 12, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu, dla odpadów o kodzie odpadu 19 12 12, odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń odebranych odpadów, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy u Zamawiającego. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 2 lub 3 egz. - 1egz. dla Zamawiającego, 1 egz. dla Wykonawcy i ewentualnie 1 egz. dla Przewoźnika. Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu miesiąca wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku odebranych odpadów w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu odzysku. Termin przesłania w/w oświadczenia - do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego. Ponadto, warunki realizacji zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada: 1) zezwolenie na transport odpadów o kodzie 19 12 12, 2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 21).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art 86 ust 3 ustawy. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej; 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt VI.1.a i VI.1.b SIWZ dotyczące odpowiednio: przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Do oświadczenia należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu, oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.a i VI.1.b SIWZ dotyczące odpowiednio: przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 w ilości do 1 000 Mg
Dodano: 2024-05-21 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10*, 20 01 28, 20 01 10 , 20 01 11, 20 01 32 , 17 03 80”
Dodano: 2024-04-24 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10*, 20 01 28, 20 01 10 , 20 01 11, 20 01 32 , 17 03 80”
Dodano: 2024-01-08 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony w łącznej ilości do 600 Mg
Dodano: 2023-07-10 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony w łącznej ilości do 600 Mg
Dodano: 2022-10-04 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony w łącznej ilości do 600 Mg”
Dodano: 2021-02-18 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów budowlano – rozbiórkowych, zbieranych w pszok-ach oraz pochodzących z wykonywanych usług odbioru odpadów w kolebkach od podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.
Dodano: 2021-01-20 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi zagospodarowania odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
Dodano: 2021-01-20 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów budowlano – rozbiórkowych, zbieranych w pszok-ach oraz pochodzących z wykonywanych usług odbioru odpadów w kolebkach od podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.
Dodano: 2021-01-20 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów budowlano – rozbiórkowych, zbieranych w pszok-ach oraz pochodzących z wykonywanych usług odbioru odpadów w kolebkach od podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.
Dodano: 2020-07-29