Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W 2020 ROKU

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 656 244 , fax. 261 656 228
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Obornicka 100-102
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 656 244, fax. 261 656 228
    REGON: 20625701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W 2020 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (tj. odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. Urz. z 2019 r. poz.819) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009) wytwarzanych przez kuchnie i stołówki wojskowe z podziałem na dwa zadania, w niżej wymienionych obiektach: Zadanie nr 1: - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Obornicka 108 Wrocław, w ilości około 50 000 kg rocznie - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Hallera 36/38 Wrocław, w ilości około 5 000 kg rocznie - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Graniczna 13 Wrocław, w ilości około 4 000 kg rocznie - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul. Wileńska 14 Oleśnica, w ilości około 5 000 kg rocznie - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul. Pretficza 24/26 Wrocław, w ilości około 4 000 kg rocznie - inne lokalizacje wskazane przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu Zadanie 2: - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Sikorskiego 6 Brzeg, w ilości około 20 000 kg rocznie - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Świerczewskiego 49 Duszniki Zdrój, w ilości około 21 000 kg rocznie - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul. Walecznych 59 Kłodzko, w ilości około 12 000 kg - obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; Jastrzębie 5 k/Namysłowa (w sytuacjach kryzysowych i na czas mobilizacji i wojny). - inne lokalizacje wskazane przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu. Przedmiotowa usługa będzie świadczona cyklicznie w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: - formularze ofertowe (załączniki nr 1.1-1.2.); - wzór umowy (załącznik nr 4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARIANT 1: Przetwarzanie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiał kategorii 3) metodą sterylizacji ciśnieniowej lub metodą przetwarzania dla produktów ubocznych innych niż sterylizacja ciśnieniowa, zwłaszcza odnośnie parametrów, które mają być zastosowane w tych metodach przetwarzania, a w szczególności czasu, temperatury, ciśnienia i wielkości cząstek: - posiadają decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji. Podstawa prawna: • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 roku określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (…) (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009). • Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r,. poz. 1855 z późn. zm.). WARIANT 2: Wykorzystanie odpadów pokonsumpcyjnych w zakładzie produkcyjnym jako biogaz lub kompostowanie: - posiadają decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji. i - posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem. - posiadają zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08. Podstawa prawna: • Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 j.t. z późn. zm.). • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 roku określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (…) (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009). • Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r,. poz. 1967 t.j. z późn. zm.). WARIANT 3: Składowanie odpadów na składowisku odpadów albo ich termiczne przekształcenia; - posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem, - posiadają zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 01 08 lub - posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, tj. rejestru prowadzonego przez: ZADANIE NR 1: a) Prezydenta Miasta Wrocławia (dla m. Wrocław) b) Burmistrza Miasta Oleśnica (dla m. Oleśnica) ZADANIE NR 2: a) Burmistrza Miasta Brzegu (dla m. Brzeg) b) Burmistrza Miasta Kłodzko (dla m. Kłodzko) c) Burmistrza Miasta Duszniki Zdrój (dla m. Duszniki Zdrój) d) Burmistrza Miasta Namysłowa (dla m. Jastrzębie) Podstawa prawna: • Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.). • Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 j.t. z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach