Gmina Tuszyn ogłasza przetarg
- Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4 2/4
95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
REGON: 59064830400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na ochronę Targowiska Gminnego w Tuszynie, przy ul. Al. Jana Pawła II Nr 70, w tym hal targowych, wraz z przyległymi parkingami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje ochronę Targowiska Gminnegow Tuszynie, przy ul. Al. Jana Pawła II Nr 70, w tym hal targowych, wraz z przyległymi parkingami. Do obowiązków oferenta należeć będą w szczególności działania ochronne przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, działania porządkowe i wspomagające w czasie funkcjonowania targowiska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wpłaty wadium w wysokości 1.000 złotych (słownie jeden tysiąc złotych ) w gotówce na rachunek bankowy - Bank PEKAO S.A. I/ O Tuszyn nr 07124034511111000030316261 najpóźniej do ostatniego dnia składania ofert tj. do 04.12.2009 r. - godz. 10,00. Wadium może być wniesione w innych formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6). Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. Dokument potwierdzający wpłatę wadium należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium nastąpi po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od oferenta: 1.1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielanie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. Posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.3. Posiada aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych oraz zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne albo uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Posiada aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 3 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty uwiarygodniające: 1.1. Wykaz chronionych obiektów. 1.2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta wraz z pełnomocnictwami. 1.4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5. Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej. 1.6. Opinie dotyczące realizacji zleceń od zleceniodawców z ostatnich dwóch lat.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie i przygotowanie fachowe, wiarygodność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną