Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na obsługę bankową wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym dla SPZOZ Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3267 345 , fax. 091 3214174
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły
    ul. Mieszka I 7 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3267 345, fax. 091 3214174
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na obsługę bankową wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym dla SPZOZ Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu. 2. Prowadzenie rachunku ban
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wstępowania w obrocie prawnym na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych prowadzą działalność na podstawie stosownego Rozporządzenia Rady Ministrów, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1, 1.2 i 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów, o których mowa w punkcie V.1. 2.2 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2.1 do SIWZ). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 i 2.1 do SIWZ) oraz dokumenty : 1. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV.2.1. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć : 1.1 koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7 zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach