Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3267 345 , fax. 091 3214174
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły
ul. Mieszka I 7 7
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3267 345, fax. 091 3214174 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na obsługę bankową wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym dla SPZOZ Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu. 2. Prowadzenie rachunku ban - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wstępowania w obrocie prawnym na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych prowadzą działalność na podstawie stosownego Rozporządzenia Rady Ministrów, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1, 1.2 i 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów, o których mowa w punkcie V.1. 2.2 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2.1 do SIWZ). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 i 2.1 do SIWZ) oraz dokumenty : 1. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV.2.1. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć : 1.1 koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7 zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie 3 630 000,00 złotych (art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego)
Dodano: 2013-03-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 976.199,25 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dygowo w 2012 roku
Dodano: 2012-09-07 - Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie 2.000.000,00 złotych art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego
Dodano: 2012-08-10 - Sfinansowanie zobowiązań zamawiającego przez przejęcie długu w kwocie 2 850 000,00 złotych
Dodano: 2012-06-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.700.000 zł
Dodano: 2012-02-06 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO
Dodano: 2011-11-29 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.671.460 na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2011-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.705.000,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2011-06-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.283.230 zł
Dodano: 2010-08-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.933.311,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy
Dodano: 2010-06-28