Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY na naprawę i usuwanie awarii systemów elektronicznego dozoru obiektu w jednostkach policji województwa pomorskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3214817 , fax. 058 3214810
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15 15
    80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3214817, fax. 058 3214810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY na naprawę i usuwanie awarii systemów elektronicznego dozoru obiektu w jednostkach policji województwa pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie naprawy i usuwania awarii systemów elektronicznego dozoru obiektu w jednostkach policji województwa pomorskiego, z podziałem na zadania w dwóch strefach obsługi: a. strefa 2: powiat gdański, gdyński, pruszczański, starogardzki, pucki, wejherowski, miasto Sopot, Gdańsk, Gdynia; /umowa będzie zawarta na wartość 50.000 zł brutto/ b. strefa 4; powiat chojnicki, człuchowski, kartuski, kościerski /umowa będzie zawarta na wartość 25.000 zł brutto/ Wykonawca musi zrealizować całość robót własnymi siłami. Wykonane modyfikacje instalacji dozoru muszą spełniać wymagania stawiane systemom SAWiN klasy C (SA-3), i winne zostać zrealizowane na bazie sprzętu firmy SATEL Integra (SAWiN + KD). Poziom odniesienia jakościowego sprzętu CCTV - sprzęt firm APER, Novus, Optima lub równoważny. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. Terminy wykonania napraw awaryjnych liczone od daty pisemnego zgłoszenia awarii: Czas reakcji - 24 godziny Przywrócenie do pracy - 72 godziny Usunięcie awarii - 5 dni roboczych Terminy wykonania konserwacji i modernizacji liczone od daty przyjęcia zlecenia: Wykonanie konserwacji i modernizacji - 30 dni roboczych Termin gwarancji 24 miesiące, Dokumentacja: Wykonawca w trakcie wizji lokalnej na obiekcie ustala z Zamawiającym zakres prac do wykonania na tym obiekcie. Zakres prac zostanie potwierdzony przez Zamawiającego pisemnym zleceniem wykonania tych prac. Po wykonaniu usługi Wykonawca sporządza opis wykonanych prac, rysunek obrazujący zmiany dokonane w konfiguracji instalacji dozoru, schemat jednokreskowy instalacji na planie pomieszczenia, karty katalogowe urządzeń i sprzętu, instrukcje obsługi urządzeń, Certyfikaty lub Deklaracje zgodności, Świadectwa Jakości itp., i całość, w formie dokumentacji powykonawczej, przekazuje Zamawiającemu. Rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem składników kalkulacyjnych oraz cen jednostkowych robót, materiałów i sprzętu z kosztorysu ofertowego Wykonawcy t.j. Operatu kosztów jednostkowych - załącznika do oferty Wykonawcy (ceny urządzeń w/g aktualnych cenników producenta/dystrybutora). Podstawą wystawienia faktury za wykonanie zamówienia jest pozytywny protokół odbioru robót wykonanych na obiekcie i zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys powykonawczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503330008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach