Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na modernizację instalacji oddymiania sceny głównej Teatru Wielkiego w Łodzi, numer referencyjny sprawy: IP/PN/3/2015

Teatr Wielki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-249 Łódź, Plac Dąbrowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6339960 , fax. 042 6319552
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 1 1
    90-249 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6339960, fax. 042 6319552
    REGON: 00027919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.operalodz.com/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na modernizację instalacji oddymiania sceny głównej Teatru Wielkiego w Łodzi, numer referencyjny sprawy: IP/PN/3/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji oddymiania sceny głównej Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: projekt budowlany wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. 2. Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt. 1 zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz wszelkie informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z otrzymaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem, umową i warunkami zawartymi w SIWZ oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i wydane na jego podstawie akty wykonawcze, przepisy Kodeksu Cywilnego i inne wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 4. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1. zabezpieczenie sceny oraz urządzeń znajdujących się na stropie technicznym, 4.2. demontaż istniejących klap dymowych, 4.3. zakup i montaż nowych klap w ilości 14 szt., 4.4. obróbki blacharsko dekarskie, 4.5. wykonanie instalacji automatyki i sterowania klapami oraz włączenie ich do systemu p.poż. funkcjonującego u Zamawiającego, 4.6. zakup i montaż 2 szt. wentylatorów oddymiających wraz z przeróbką istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej, 4.7. zakup i montaż przepustnic oraz klap p.poż. w kanałach wentylacyjnych, 4.8. uruchomienie oraz testy i próby całego systemu oddymiania, 4.9. przeszkolenie personelu Zamawiającego. 5. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę własną, można stosować wyroby równoważne, które posiadają parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia oraz odpowiadają co najmniej tym samym normom i spełniają co najmniej te same zadania funkcjonalno - użytkowe co wyroby wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 6. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym, użytkowanym obiekcie. Wszelkie prace mogą być wykonywane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (z uwzględnieniem godzin pracy Teatru). W terminach wskazanych przez Zamawiającego (m. in. podczas prób i spektakli) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale 1, pkt 4 ppkt. 4.7. SIWZ z zaznaczeniem: wadium - IP/PN/3/2015. 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.3. gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych gwarancje muszą być nieodwołalne oraz zawierać zapis o bezwarunkowej wypłacie kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji oraz uwzględniać przesłanki określone art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 uPzp. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.operalodz.com/Zamowienia_publiczne,30
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach