Powiat Puławski ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
Aleja Królewska 19 19
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 886 11 36 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na modernizację ewidencji gruntów i budynków w następujących obrębach gminy Baranów: Gródek, Huta, Karczunek, Łukawica, Łukawka, Nowomichowska, Zagóźdź. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmuje następujące obręby gminy Baranów: Gródek, Huta, Karczunek, Łukawica, Łukawka, Nowomichowska, Żagóźdź. Obszar objęty zamówieniem przedstawia załącznik graficzny. Zakres opracowania określa Projekt modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Baranów- powiat Puławski, woj. Lubelskie. Szczegółowo przedmiot zamówienia precyzuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. wypełniony formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. wykaz, co najmniej trzech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 (kwalifikacje geodezyjne). W przypadku, gdy wykonawca wskazuje w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 co najmniej trzech osób wyszczególnionych w punkcie 3. 5. wykaz wykonanej co najmniej jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegającej na założeniu lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków, o wartości co najmniej 150 tys. zł z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie- załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie geodezyjnej dokumentacji podziałowej dla działek zajętych w części pod pas drogi krajowej oraz wykonanie dokumentacji niezbędnej do aktualizacji oznaczenia użytków gruntowych na działkach będących w trwałym zarządzie GDDKiA.
Dodano: 2016-07-07 - Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie części gminy Wąwolnica (obręby: Wąwolnica, Zarzeka, Zgórzyńskie, Łąki)
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań zleconych z zakresu geodezji i kartografii - Usunięcie rozbieżności występujących na stykach obrębów ewidencyjnych Miasta Chełm i Powiatu Chełmskiego oraz na stykach obrębów ewidencyjnych Powiatu Chełmskiego
Dodano: 2015-11-10 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do zwrotu nieruchomości położonych w Lublinie - IV części.
Dodano: 2015-10-30 - Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań zleconych z zakresu geodezji i kartografii - Usunięcie rozbieżności występujących na stykach obrębów ewidencyjnych Miasta Chełm i Powiatu Chełmskiego oraz na stykach obrębów ewidencyjnych Powiatu Chełmskiego
Dodano: 2015-10-21 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do zwrotu nieruchomości położonych w Lublinie - IV części.
Dodano: 2015-10-12 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości, stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Lublinie przy ul. Radzyńskiej 22
Dodano: 2015-07-23 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości położonych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej i w rejonie ul. Orkana - IV części
Dodano: 2015-07-03 - Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań zleconych z zakresu geodezji i kartografii - Aktualizacja informacji zawartych w ewidencji gruntów dotyczących działek nr nr 10, 11 położonych w obrębie Serniawy-Kolonia, gmina Sawin
Dodano: 2015-06-15 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do zwrotu nieruchomości położonych w Lublinie przy ul. Doświadczalnej, al. Witosa, ul. Dobrzańskiego i ul. Pielęgniarek 6 oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości położonej w Lublinie przy ul. Samsonowicza 51a - VI części
Dodano: 2015-01-08