Gmina Jarocin ogłasza przetarg
- Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7472611 , fax. 062 7472225
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
Al. Niepodległości 10 10
63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 062 7472611, fax. 062 7472225
REGON: 25085470200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na kompleskową obsługę Urzędu Miejskiego w Jarocinie w zakresie zamowień publicznych, realizacji inwestycji( w tym. robót budowlanych, dostaw i usług) oraz pozyskiwania środków zewnetrznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego w Jarocinie w następującym zakresie: 1) Przygotowywania i przeprowadzania wszystkich rodzajów postępowań przetargowych i nieprzetargowych w sprawie udzielenie zamówienia publicznego tzn. usług, dostaw i robót budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający w celu oszacowania wartości zamówienia , informuje iż rocznie przewiduje się około 60 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 2) przeprowadzania procesu inwestycyjnego o charakterze zastępstwa inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych oraz usług, dostaw - Zamawiający w celu oszacowania wartości zamówienia, informuje, iż rocznie przeprowadzane jest około 40 postępowań o charakterze robót budowlanych, pozostałe to dostawy i usługi 3) pozyskiwania środków zewnętrznych - Zamawiający w celu oszacowania wartości zamówienia , informuje iż rocznie składanych jest około 20 wniosków o dofinansowania z różnych źródeł (m.in. WRPO, PROW, NFOŚiGW, WFOŚiGW, NPPDL itd.) Wartości poszczególnych elementów zamówienia wynika bezpośrednio z budżetu Gminy Jarocin na dany rok budżetowy. Ze względu na szczególny charakter zamówienia- usługi Zamawiający wymaga by: a) wykonawca świadczył usługę zawsze w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Jarocinie. b) każdorazowo na telefoniczne, mailowe, faksowe wezwanie Zamawiającego stawił się osobiście (lub przez swego przedstawiciela) tego samego dnia w terminie nie dłuższym niż 1 godzina w siedzibie tut. Urzędu Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, określa załącznik nr 7 /Opis przedmiotu zamówienia/ oraz wzór umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Niezależnie od powyższego wykonawca musi spełniać następujące warunki: I. w zakresie zamówień publicznych: - w ostatnich 3 latach przeprowadzenie co najmniej 5 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zakończonych podpisaniem umowy, prowadzonych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego. II. w zakresie realizacji inwestycji: - w ostatnich 3 latach przeprowadzenie co najmniej 3 inwestycji jako inwestor zastępczy zakończonych i przekazanych do użytkowania( w tym jednej inwestycji drogowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto na rzecz jednostek samorządu terytorialnego. - w ostatnich 3 latach przeprowadzenie co najmniej 1 inwestycji jako inwestor zastępczy o charakterze dostawy - w ostatnich 3 latach przeprowadzenie co najmniej 1 inwestycji jako inwestor zastępczy o charakterze usługi III. w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych: - w ostatnich 3 latach przygotowanie i złożenie na rzecz jednostek samorządu terytorialnego co najmniej 3 wniosków o dofinansowanie z czego jeden został prawidłowo sporządzony IV. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj. - sprzętem komputerowym (co najmniej 4 zestawy komputerowe) z dostępem do Internetu, telefonem, faksem, - złożą pisemne oświadczenie, iż w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy zobowiążą się do pozyskania, otwarcia i wyposażenia lokalu dla potrzeb prawidłowego wykonania zamówienia) Lokal musi być wyposażony w salę narad na około 15 miejsc, umożliwiającą przeprowadzanie otwarć ofert, spotkań z uczestnikami procesu budowlanego, organizacji szkoleń. Zamawiający informuje, iż wymóg otwarcia lokalu na terenie miasta Jarocina wynika bezpośrednio z charakteru przedmiotu zamówienia. Jednakże do momentu otwarcia lokalu wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze SIWZ. V. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a) W zakresie zamówień publicznych: - co najmniej dwóch pracowników posiadających ukończone szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych, udokumentowane odpowiednimi certyfikatami, potwierdzeniami; posiadające co najmniej roczne doświadczenie w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych - co najmniej 1 osoba , która jest radcą prawnym lub adwokatem, wpisanym na listę radców prawnych lub adwokatów b) w zakresie realizacji inwestycji: - co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne ,minimum roczne, udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji i nadzoru nad procesem inwestycyjnym c) w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych: - co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie ekonomii, administracji, zarządzania projektami, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie Na potwierdzenie oferenci przedstawią wykaz stanowiący załącznik nr 4 VI. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w zakresie tego warunku przedstawią: a. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 200 000,00 zł, dodano b i c b. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2006r., 2007r., 2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres c. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, przy czym wysokość ta nie może być mniejsza niż konieczna do spełnienia warunków dopuszczenia do udziału w przetargu tj. 200 tys. zł VII. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta jest składana przez podmiot działający w formie spółki cywilnej, dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie - załącznik 2 - w przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) oświadczenie - załącznik 3- w przypadku, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedstawia poniższe dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z rozdziałem VI pkt. 1/ I,II,III oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zgodnie z rozdziałem VI pkt. 1 /V 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 9 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument: 1) polisa, potwierdzająca że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 200 000,00 zł, 2) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2006r., 2007r., 2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres 3) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, przy czym wysokość ta nie może być mniejsza niż konieczna do spełnienia warunków dopuszczenia do udziału w przetargu tj. 200 tys. zł Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ
Dodano: 2016-07-19 - Usługi transportowe na przewóz młodzieży szkolnej z gminy Kraszewice, Brzeziny w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-19 - DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług przewozowych wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w czasie transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do szkół i przedszkoli w Poznaniu w roku 2016/2017
Dodano: 2016-07-13 - Usługi transportowe na przewóz młodzieży szkolnej z gminy Czajków w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-20 - Usługi transportowe w zakresie przewozu dzieci szkolnych - dowozy szkolne w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-13 - Usługa przewozowa - dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkoli w Gminie Poniec
Dodano: 2016-05-27 - Wybór wykonawcy na dowóz uczniów ze Szkół Podstawowych z terenu Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce na naukę pływania w Aquapark Kalisz
Dodano: 2016-02-24 - Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Rozdrażewie Szkoła Podstawowa i Gimnazjum ul. Krotoszyńska 42 ,Publicznego Przedszkola w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 9a oraz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie ul. Ostrowska 49 i po zakończeniu nauki szkolne, zajęć przedszkolnych do miejsca zamieszkania
Dodano: 2015-11-26 - Wybór wykonawcy na dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do Gimnazjum w Nowych Skalmierzycach, Szkoły Podstawowej w Gostyczynie, Szkoły Podstawowej w Nowych Skalmierzycach oraz Zespołu Szkół w Ociążu w okresie od 1 września 2015r. do 24 czerwca 2016r.
Dodano: 2015-08-04