Gmina Wielopole Skrzyńskie ogłasza przetarg
- Adres: 39-110 Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie 200
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 2214819 w. 45 , fax. 0-17 2214830
- Data zamieszczenia: 2012-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielopole Skrzyńskie
Wielopole Skrzyńskie 200 200
39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie
tel. 0-17 2214819 w. 45, fax. 0-17 2214830
REGON: 69058198500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielopole.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na interwencyjne odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2012-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg. Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 131,9 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie w szczególności zwiększeniu. Całość sieci dróg podzielono na 9 następujących obszarów: Obszar nr 1 - 12,9 km łącznie - załącznik nr 1 Obszar nr 2 - 18,4 km łącznie - załącznik nr 2 Obszar nr 3 - 14,8 km łącznie - załącznik nr 3 Obszar nr 4 - 17,3 km łącznie - załącznik nr 4 Obszar nr 5 - 18,4 km łącznie - załącznik nr 5 Obszar nr 6 - 14,6 km łącznie - załącznik nr 6 Obszar nr 7 - 15,4 km łącznie - załącznik nr 7 Obszar nr 8 - 10,3 km łącznie - załącznik nr 8 Obszar nr 9 - 9,9 km łącznie - załącznik nr 9 Każdy obszar traktowany jest jako odrębna część zamówienia Do realizacji odśnieżania planuje się wybór 1 oferenta na każdy obszar. Wybrany oferent powinien dysponować sprzętem tj. pługiem lemieszowym, oraz samochodem ciężarowym lub ciągnikiem rolniczym o mocy nie mniejszej niż 80 KM a także potencjałem technicznym pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia w maksymalnie krótkim czasie, nie dłużej jednak niż 3 godziny od czasu zlecenia przez Zamawiającego. W godzinach porannych wszystkie drogi na danym obszarze powinny być odśnieżone nie później niż do godziny 600. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić ewentualne zmiany z użytkownikami danego odcinka kolejność odśnieżania tras na danym obszarze Ustalając kolejność odcinków Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi użytkowników. Szerokość odśnieżanej drogi na potrzeby rozliczeń przyjmuje się 2,5 m, Kilkukrotny przejazd tym samym odcinkiem celem jego poszerzenia na szerokość całej korony będzie traktowany jako każdy przejazd oodzielnie. W przypadku, gdy dany ciąg drogowy nie posiada możliwości jego poszerzenia szer. 2,5 m powrót tym odcinkiem będzie traktowany jako dojazd do innego odcinka, za który Wykonawca nie będzie otrzymywał wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany zostaje do świadczenia usługi w taki sposób, aby nie było wymagane świadczenie poprawek. UWAGA Zalegające lub błoto pośniegowe Wykonawca usuwa na własny koszt. Zlecenie rozpoczęcia odśnieżania poszczególnych odcinków dokonywał będzie zamawiający lub upoważnione przez niego osoby. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie następowało na podstawie stawki za 1 km odśnieżonej jednorazowo drogi, w oparciu o zatwierdzoną kartę pracy. W przypadku, jeśli dany ciąg drogowy nie będzie wymagał odśnieżania na całym odcinku oferent otrzyma pełne wynagrodzenie tylko za odśnieżany odcinek drogi. Za przejazd pozostałą częścią ciągu drogowego oferent otrzyma wynagrodzenie w wysokości 10% wartości pełnego wynagrodzenia, za każdy kilometr pustego przejazdu. za dojazd do odśnieżanego ciągu drogowego oferent nie będzie otrzymywał wynagrodzenia. Po otrzymaniu zlecenia rozpoczęcia odśnieżania danego odcinka drogi dróg, oferent zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizacji zlecenia w trybie natychmiastowym. Po ukończeniu odśnieżania poszczególnych odcinków dróg, zamawiający będzie miał każdorazowo prawo weryfikacji faktu odśnieżenia poszczególnych odcinków. W przypadku negatywnej weryfikacji Wykonawca zobowiązany zostanie do wykonania poprawek na odcinakach, które zostały negatywnie zweryfikowane na własny koszt. W przypadku odmowy wykonania poprawek, bądź też trzykrotnej, niewłaściwej poprawie zostanie skierowany na te odcinki sprzęt zastępczy, a kosztami łącznie z kosztem dojazdu zostanie obciążony Wykonawca. W celu zatwierdzenia karty pracy Wykonawca w ciągu 48 godzin od realizacji odśnieżania będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę kilometrów odśnieżonych dróg /porównanie dokumentacji prowadzonej przez zamawiającego i oferenta/ oraz przesłać drogą elektroniczną wypełnioną kartę pracy. W przypadku nie dopełnienia tego wymogu, za wykonanie usługi oferent nie otrzyma wynagrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielopole.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2016/2017 W skład zadania wchodzą 3 części: I - wykonywanie usług samochodem ciężarowym II - wykonywanie usług koparko - ładowarką III - wykonywanie usług sprzętem przystosowanym do pracy na chodnikach
Dodano: 2016-07-07 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w okresie II - IV 2016,oraz sezonach 2016/2017 i 2017/2018 na terenie Powiatu Strzyżowskiego.
Dodano: 2016-02-03 - Zimowe utrzymanie tras rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w roku 2016 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW Rzeszów - Zadanie Nr 1; Zadanie Nr 3 - II przetarg
Dodano: 2015-12-23 - Zimowe utrzymanie i pozimowe oczyszczanie ulic na terenie miasta Przemyśla w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-12-22 - Zimowe utrzymanie w 2016r. nowo wybudowanych chodników w ciągu DW 985 m. Siedleszczany i m. Suchorzów oraz DW 872 m. Skopanie i m. Huta Komorowska.
Dodano: 2015-12-22 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w roku 2016 w miejscowościach: Kombornia - rejon II i Wola Komborska
Dodano: 2015-12-15 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w roku 2016 na terenie województwa podkarpackiego - 2 zadania
Dodano: 2015-12-10 - Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli
Dodano: 2015-12-10 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 - Trasa nr 4 w Rejonie Wojaszówka - II przetarg nieograniczony
Dodano: 2015-12-09 - Zimowe utrzymanie tras rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w roku 2016 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW Rzeszów - 4 zadania
Dodano: 2015-12-08