Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawy wędlin wieprz. , wędlin drobiowych, tłuszczy.

Zakład Karny nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 53-239 Wrocław, ul. Fiołkowa 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3631157 , fax. 071 3392125
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 2
    ul. Fiołkowa 38 38
    53-239 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3631157, fax. 071 3392125
    REGON: 93049656700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawy wędlin wieprz. , wędlin drobiowych, tłuszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. KIEŁB. LITEWSKA WPRZ. 4 200 kg 2.MIELONKA WPRZ. 2 200 kg 3.KIEŁB. ŚLĄSKA WPRZ. 2 200 kg 4.MORTADELA 3 400 kg 5.PIECZEŃ RZYMSKA WPRZ. 2 300 kg 6.PARÓWKI CIENKIE WPRZ. ( w osł. sztucz.) 2 000 kg 7.PASZTETOWA WPRZ. ( w osł. sztucz.) 1 700 kg 8.KASZANKA ( w osł. sztucz. ) 1 400 kg 9.BOCZEK WĘDZ. z / ż 900 kg 10. SŁONINA 330 kg 11. KIEŁB. ŚLĄSKA DROBIOWA 300 kg 12. POLĘDWICA DROBIOWA 270 kg 13. SERDELKI DROBIOWE ( w natur. osł. ) 300 kg 14. KIEŁB. SZYNKOWA DROBIOWA 270 kg 15. BALERON DROBIOWY 270 kg 16. MIELONKA DROBIOWA 300 kg 17. PARÓWKI CIENKIE DROBIOWE ( w osł. sztucz.) 300 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1 pkt 1 ), 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt. 2 P.Z.P.) , 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ), 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych (art.22 ust.1 pkt 4 ) . Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : - razem z ofertą należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ), b) OŚWIADCZENIE , że Wykonawca dostarczy towar własnym transportem , na swój koszt i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ( załączone oświadczenie - zał. nr 6 ) , c) Wykonawca składa stosowne oświadczenie na piśmie zgodnie z art. 22 P.Z.P. ( załączone oświadczenie zał. nr 5) . d) Wykonawca składa na piśmie zgodę na przetwarzanie danych osobowych ( załączony druk - zał. nr 4 ) - druk nie jest obowiązkowy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach