Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-201 Warszawa, ul. Wolska 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3355212,214 , fax. 022 3355226
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
ul. Wolska 37 37
01-201 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3355212,214, fax. 022 3355226
REGON: 00029794500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu laboratoryjnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na dostawy sprzętu laboratoryjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Zamawiający ponadto żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakazny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Materiały eksploatacyjne z tworzyw sztucznych do celów naukowo -badawczych z podziałem na siedem części, znak sprawy: AZP-2401-01/2016
Dodano: 2016-04-12 - DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240 - 7/16 - II TURA
Dodano: 2016-02-23 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-2/16
Dodano: 2016-02-09 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-79/15
Dodano: 2015-10-05 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-72/15 - POWTÓRKA POSTĘPOWANIA
Dodano: 2015-09-10 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-72/15
Dodano: 2015-09-08 - Sukcesywna dostawa plastików laboratoryjnych, drobnych akcesoriów laboratoryjnych oraz innych materiałów do badań naukowych.
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych elektrod grafitowych, olejów wzorcowych, płynu do czyszczenia okienka pomiarowego.
Dodano: 2015-08-12 - Dostawy sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2015-08-07 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-63/15
Dodano: 2015-07-16