Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu i wyposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn: Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu

Powiat Ropczycko - Sędziszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218306 , fax. 017 2228571
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ropczycko - Sędziszowski
    ul. Konopnickiej 5 5
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218306, fax. 017 2228571
    REGON: 69058143600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu i wyposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn: Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu, maszyn, urządzeń, wyposażenia, oprogramowania i elementów dodatkowych zapewniających ich prawidłową pracę przeznaczonych do pracowni Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie, objętych realizacją projektu Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu. 3.2 Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części w następujący sposób: Część 1 - Pracownia ceramiczna W skład wyposażenia wchodzą m.in.: piec do ceramiki komorowy, koło garncarskie, walcarki do gliny, toczki, komora natryskowa do szkliwienia z pochłaniaczem elektrycznym, ręczna wytłaczarka gliny, odstojnik do płukania gliny, formy gipsowe, zestaw narzędzi do ceramiki, regał do suszenia wyrobów, stół, krzesła ergonomiczne. Szczegółowe wymagania oraz zakres dostaw został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 2 - Pracownia tkacka W skład wyposażenia wchodzą m.in.: sztalugi i ramki, pojemniki na wełnę, stół z krzesłami, szafa na materiały. Szczegółowe wymagania oraz zakres dostaw został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 3 - Pracownia krawiecka W skład wyposażenia wchodzą m.in.: maszyny do szycia, maszyna hafciarska, stół krawiecki, odkurzacz antyalergiczny, stół do prasowania, żelazka, szafa na materiały, krzesła ergonomiczne. Szczegółowe wymagania oraz zakres dostaw został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 4 - Pracownia fotograficzno - reporterska W skład wyposażenia wchodzą m.in.: komputery z monitorami, oprogramowanie do obróbki zdjęć i filmów, kamera cyfrowa, aparat fotograficzny, drukarka do zdjęć, kserokopiarka, biurka, fotele obrotowe, szafa, telewizor, projektor, kino domowe, ekran projekcyjny, stoły, krzesła. Szczegółowe wymagania oraz zakres dostaw został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część 5 - Pracownia kulinarna W skład wyposażenia wchodzą m.in.: kuchnia z płytą indukcyjną, piekarnik elektryczny, lodówko - zamrażarka, zmywarka do naczyń, roboty kuchenne, maszynka elektryczna, malakser, mikser, młynek, gofrownica, sokowirówka, toster, opiekacz, frytkownica, grill elektryczny, ekspres do kawy, czajnik elektryczny, kuchenka mikrofalowa, rarnki żaroodporne, zestaw patelni, garnki stalowe, naczynia do kuchenki mikrofalowej, urządzenie do gotowania na parze, czajnik, deski do krojenia, waga kuchenna, sztućce, zastawa stołowa, przybory i naczynia do gotowania, zlew dwukomorowy, suszarka do naczyń, stół i krzesła, meble kuchenne. Szczegółowe wymagania oraz zakres dostaw został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, montaż, uruchomienie oraz szkolenie i instruktaż pracowników Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia. 3.2.2 Zamawiający informuje, że każdy oferowany sprzęt i wyposażenie, a także związane z nimi oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe i posiadać stosowne dopuszczenie do obrotu oraz posiadać znak bezpieczeństwa CE lub B. 3.2.3 Dostarczany sprzęt i wyposażenie, a także oprogramowanie i elementy towarzyszące będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. 3.2.4 Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2.3 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w jednym egzemplarzu nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. 3.2.5 Wykonawca jest zobowiązany przekazać Użytkownikowi kompletną dokumentację techniczno - eksploatacyjną, schematy elektryczne i inne, instrukcje obsługi producenta oraz katalogi części zamiennych lub eksploatacyjnych, o ile są dostępne. Dokumentacja musi być opracowana w języku polskim i przekazana obligatoryjnie w wersji papierowej i opcjonalnie w elektronicznej nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę osiągnięcia gotowości do odbioru. 3.2.6 Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowania komputerowe, a także oprogramowania do maszyn, urządzeń i sprzętu były w języku polskim - jeżeli na rynku jest dostępna wersja polskojęzyczna lub w języku angielskim - jeżeli na rynku nie jest dostępna wersja polskojęzyczna oraz były bez limitu czasowego, tzn. nie wygasały po kilku miesiącach lub po określonej ilości otwarć. 3.2.7 Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą kart technicznych / kart katalogowych określających dane techniczne oraz parametry oferowanego sprzętu, maszyn, urządzeń i wyposażenia. Wykonawca przedłoży te dokumenty na etapie dostawy wraz z urządzeniem. W przypadku dostarczenia urządzenia, które nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do siwz - opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna, że urządzenie nie zostało dostarczone. 3.2.8 Zamawiający dopuszcza przedstawienie ofert na sprzęt, maszyny, urządzenia i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.2.9 Występujące w załączniku nr 1 modele sprzętu, maszyn, urządzeń, wyposażenia i oprogramowania wymienione z nazwy nie są obligatoryjne dla Wykonawcy, który może przyjąć do wyceny inny model sprzętu, maszyny, urządzenia, wyposażenia i oprogramowania spełniający parametry techniczne i wymagania wyspecyfikowane przez Zamawiającego. 3.3 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona: 3.3.1 dostawy, posadowienia i montażu dostarczonego sprzętu, maszyn, urządzeń i wyposażenia zgodnie z zapisami SIWZ, instrukcją producenta i obowiązującymi w tym względzie przepisami i normami, 3.3.2 rozruchu dostarczonego sprzętu, maszyn, urządzeń i wyposażenia oraz zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania niezbędnego do prawidłowej pracy przedmiotu zamówienia. Jeżeli jakikolwiek sprzęt, maszyna, urządzenie czy inne elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, montażu lub rozruchu zostaną przez wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. 3.3.3 przeprowadzenie instruktażu z obsługi sprzętu, maszyn i urządzeń dla pracowników użytkownika 3.4 Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany usunąć i zagospodarować na własny koszt. Wszystkie zniszczenia w budynku Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie powstałe podczas dostawy i montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie lub przez Zamawiającego lub Użytkownika na jego koszt, 3.5 Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wstępny harmonogram dostaw z podaniem terminów dostaw i montażu. Harmonogram musi być zgodny z terminami dostaw określonym w niniejszej specyfikacji oraz musi być przygotowany w uzgodnieniu z Zamawiającym. Przedstawiony przez Wykonawcę harmonogram musi być zatwierdzony i podpisany przez Zamawiającego. Realizacje dostaw muszą być na bieżąco uzgadniane z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego do odbioru i koordynacji dostaw. 3.6 Wykonawca powiadomi Zamawiającego z 7-dniowym wyprzedzeniem o dacie dostawy i montażu sprzętu, maszyn, urządzeń i wyposażenia. 3.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego sprzętu, maszyn, urządzeń i wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru częściowego lub końcowego potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne z ramienia Zamawiającego. 3.8 Wszystkie wyposażane stanowiska powinny być kompletne, uruchomione i gotowe do pracy. 3.9 Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji dostaw Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w adaptowanym pod pracownie budynku Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie 3.10 Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Jeśli gwarancja producenta obowiązuje dłużej niż 36 miesięcy, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania jej oryginału Zamawiającemu po upływie udzielonego przez Wykonawcę okresu gwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spropczyce.pl/tablica_ogloszen/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach