Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu i odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim ( liczba zadań - 19 pakietów ).

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 20/22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5951118 , fax. 062 7362909
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Limanowskiego 20/22 20/22
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5951118, fax. 062 7362909
    REGON: 00031418700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu i odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim ( liczba zadań - 19 pakietów ).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy: Pakiet nr 1 - Probówki, szkiełka Pakiet nr 2 - Papiery do aparatów Pakiet nr 3 - Kuwety do pomiaru glukozy do analizatora Hemo Cue Pakiet nr 4- Odczynniki i części zużywalne do analizatora elektrolitów AVL 988 - 4 Pakiet nr 5 - Odczynniki do analizatora biochemicznego Cobas Mira Plus Pakiet nr 6 - Testy lateksowe z instrukcją w języku polskim Pakiet nr 7 - Testy kasetkowe z instrukcją w języku polskim Pakiet nr 8 - Testy Elisa z instrukcją w języku polskim. Pakiet nr 9 - Elektrody, odczynniki do aparatu OMNI4 Pakiet nr10 - Identyfikacja i lekowrażliwość ( podłoża, krążki ) Pakiet nr 11 - Testy do szybkiej identyfikacji bakterii Pakiet nr 12 - Krążki diagnostyczne Pakiet nr 13 - Test do wykrywania reagin kiłowych Pakiet nr 14 - Test na Helicobacter Pakiet nr 15 - Testy biochemiczne do identyfikacji drobnoustrojów 1 Pakiet nr 16 - Testy biochemiczne do identyfikacji drobnoustrojów 2 Pakiet nr 17 - Odczynniki manualne Pakiet nr 18 - Odczynniki do Serologii Krwi Pakiet nr 19 - Dostawa odczynników do oznaczeń w badaniach serologicznych metodą aglutynacji kolumnowej oraz dzierżawa aparatury niezbędnej do wykonania tych badań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie IX siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać: a) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć: b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie IX b), siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2.Wszelkie dokumenty stanowiące ofertę należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wymaga spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów określonych w załączniku nr 2, 4 do siwz oraz wprowadzenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający oceni spełnienie wymagań dla przedmiotu zamówienia na podstawie załączników do siwz nr 1, 2, i 5, które należy uzupełnić, podpisać i dołączyć do oferty oraz pozostałych, niżej wymienionych dokumentów, które należy również załączyć do oferty: załącznik do siwz nr 1 - formularz oferty, w którym Wykonawca składa stosowne oświadczenia, załącznik do siwz nr 2 - opis wymaganego przedmiotu zamówienia. załącznik do siwz nr 5 - oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. ulotki z opisem metodyki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro ( Dz.U. nr 251 poz. 2515 z późn. zm.), a w szczególności z podaniem parametrów użytkowania takich jak czułość, specyficzność, powtarzalność, odtwarzalność, etc. dotyczy pakietu nr 6, 7, 8, - instrukcja i opis metody w języku polskim dotyczy pakietu nr 1 - dla potwierdzenia , ze oferowany asortyment jest zgodny z opisem oferty należy złożyć następujące próbki: - dla pozycji 1,2,5,7,8, 24,25 po 10 sztuk sprzętu, - dla pozycji 3, 6, 20, 22, 26 po 2 sztuki sprzętu, - dla pozycji 29 1 sztukę sprzętu, - dla pozycji 30, 31, 32 po 4 sztuki sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach