Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MONITORÓW LCD, NISZCZAREK I MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    ul. J. Iwaszkiewicza 5 5
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MONITORÓW LCD, NISZCZAREK I MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Monitorów LCD - 4 sztuk (Pakiet 1), 2) Niszczarek - 2 sztuk (Pakiet 2), 3) Części eksploatacyjne do komputera - NA POZYCJE (Pakiet 3) których dokładny opis znajduje się w załącznikach do siwz pogrupowanych w pakiety od 1do 3, które stanowią jej integralną część
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp; w szczególności: 1) udokumentowanie wykonania co najmniej2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 160,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 1) 2) udokumentowanie wykonania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 240,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty podmiotowe: 1) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wysta-wionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ . 3)Wykaz sporządzony wg. druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, zawierający co naj-mniej dwie wykonane dostawy - zgodnie z postawionym warunkiem, o którym mowa w pkt. IX siwz (w zależ-ności od składanej oferty) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców (dotyczy pakietów 1, 2,) 4) Dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) lub oświadczenia Wykonawcy złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu karnego. Uwaga: Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie X.A. ppkt 1 niniejszej specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja , spółki cywilne) należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do złożenia dokumentów obowiązujących dla każdego wykonawcy z osobna tj.:wymienione w pkt. X A .1i 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach