Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
ul. J. Iwaszkiewicza 5 5
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
REGON: 39099944100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MONITORÓW LCD, NISZCZAREK I MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Monitorów LCD - 4 sztuk (Pakiet 1), 2) Niszczarek - 2 sztuk (Pakiet 2), 3) Części eksploatacyjne do komputera - NA POZYCJE (Pakiet 3) których dokładny opis znajduje się w załącznikach do siwz pogrupowanych w pakiety od 1do 3, które stanowią jej integralną część - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp; w szczególności: 1) udokumentowanie wykonania co najmniej2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 160,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 1) 2) udokumentowanie wykonania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 240,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty podmiotowe: 1) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wysta-wionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ . 3)Wykaz sporządzony wg. druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, zawierający co naj-mniej dwie wykonane dostawy - zgodnie z postawionym warunkiem, o którym mowa w pkt. IX siwz (w zależ-ności od składanej oferty) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców (dotyczy pakietów 1, 2,) 4) Dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) lub oświadczenia Wykonawcy złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu karnego. Uwaga: Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie X.A. ppkt 1 niniejszej specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja , spółki cywilne) należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do złożenia dokumentów obowiązujących dla każdego wykonawcy z osobna tj.:wymienione w pkt. X A .1i 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa monitorów, drukarki wieloformatowej i kserokopiarki do Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
Dodano: 2015-12-09 - Zakup sprzętu komputerowego: monitorów LED 24 - 6 szt., jednostek centralnych - 7 szt., skaner - 1 szt., serwer - 1 szt.
Dodano: 2015-01-08 - Dostawa systemu do wizualizacji treści multimedialnych wraz z oprogramowaniem oraz usługą instalacji, uruchomienia, konfiguracji i szkolenia
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec.
Dodano: 2013-07-31 - Dostawa komputerowych urządzeń peryferyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa komputerowych urządzeń peryferyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Dodano: 2012-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec
Dodano: 2012-02-02