Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawy mięsa i wędlin

Zakład Karny Kraków Nowa-Huta ogłasza przetarg

  • Adres: 31-988 Kraków, ul. Spławy 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 643-83-00 , fax. 012 6451554
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Kraków Nowa-Huta
    ul. Spławy 2 2
    31-988 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 643-83-00, fax. 012 6451554
    REGON: 00031997700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/21816
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawy mięsa i wędlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy do Zakładu Karnego Kraków Nowa Huta artykułów żywnościowych z grup wspólnego słownika zamówień publicznych 15100000-9: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne o pełnej przydatności do spożycia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami, wg specyfikacji zamieszczonej poniżej: Część I zamówienia - termin realizacji dostaw od 01.08.2009 do 31.07.2010 Boczek surowy 800 kg Karczek wieprzowy b/k 2800 kg Pieczeń wołowa 150 kg Łopatka wieprzowa b/k 3000 kg Mięso gulaszowe wieprzowe 3200 kg Mięso gulaszowe wołowe 140 kg Mięso rosołowe antrykot 500 kg Schab b/k 2000 kg Żeberka wieprzowe 1600 kg Wątroba wieprzowa 600 kg Serca wieprzowe 600 kg Mięso mielone wieprzowe 600 kg Kości wieprzowe 200 kg Kości wołowe 200 kg Część II zamówienia - termin realizacji dostaw od 01.11.2009 do 31.10.2010 Kaszanka 1800 kg Kiełbasa biała 620 kg Kiełbasa biwakowa 2000 kg Kiełbasa drobiowa 50 kg Kiełbasa grillowa 840 kg Kiełbasa krakowska 150 kg Kiełbasa lanszmit 450 kg Kiełbasa mielonka 840 kg Kiełbasa mielonka drobiowa 120 kg Kiełbasa sądecka drobiowa 120 kg Kiełbasa szynkowa 150 kg Kiełbasa toruńska 700 kg Kiełbasa tyrolska 840 kg Kiełbasa wiejska 60 kg Kiełbasa zwyczajna 450 kg Kiełbasa parówkowa 840 kg Parówki drobiowe 840 kg Kiełbasa golonka 60 kg Smalec ze skwarkami 840 kg Smalec 1400 kg Salceson wieprzowy 840 kg Pasztetowa wieprzowa 840 kg Kiełbasa mortadela 840 kg Słonina mielona 300 kg Część III zamówienia - termin realizacji dostaw od 11.09.2009 do 10.09.2010 Ćwiartka z kurczaka mrożona 720 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2 2.2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2 2.2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w dodatku nr 2 do SIWZ Formularz Ogólny Oferty. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w pkt. 1.1 i 1.4., zamawiający żąda: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/21816
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach