Dziecięcy Szpital Kliniczny ogłasza przetarg
- Adres: 20-093 Lublin, ul. Chodźki 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7185125 , fax. 081 7185125
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dziecięcy Szpital Kliniczny
ul. Chodźki 2 2
20-093 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7185125, fax. 081 7185125
REGON: 43004054100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsk.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów szewnych (znmak sprawy 65/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Materiały szewne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił co najmniej 2 dostawy o wartości porównywalnej z wartością zamówienia (min. 80% wartości oferty Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: JAKOŚĆ
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa nici chirurgicznych, cząsteczek do embolizacji i materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa nici okulistycznych
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, SIATEK GINEKOLOGICZNYCH I CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW I ŁADUNKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 19 ZADAŃ
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy nici chirurgicznych
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa nici chirurgicznych i wyrobów ortopedycznych
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa nici chirurgicznych na potrzeby COZL
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, implantów chirurgicznych, środków oftalmologicznych oraz produktu leczniczego dla organu zmysłu w podziale na 24 części. Sprawa ZP.3520/16/16
Dodano: 2016-04-15 - Dostawy materiałów szewnych i leków
Dodano: 2016-01-28 - Przedmiotem zamówienia ZM 2/230/2016 jest zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2016-01-20