Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, Rybickiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8340821, 046 8340757 , fax. 468 340 821
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
Rybickiego 1
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 046 8340821, 046 8340757, fax. 468 340 821
REGON: 65711900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, które będą dostarczane do Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy z wyłonionym Wykonawcą w drodze przeprowadzonego przetargu nieograniczonego . opis przedmiotu zamówienia i ilości poszczególnego asortymentu w pakietach zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 23 pakiety. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie wstępnego oświadczenia Wykonawcy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: A\ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1) wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. 3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby. 4) oświadczenie winno być złożone w oryginale. 5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) zamawiający nie wymaga zamieszczenia w oświadczeniu informacji w zakresie art. 25a ust. 5 pkt. 2. 7) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu \ FORMULARZ OFERTOWY, C\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej; D\ Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy. 2. Wykonawca - bez wezwania Zamawiającego - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: • oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 2 do siwz . 1 Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego A/ oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych – dla wszystkich pozycji, których dotyczy oferta bezpłatne próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w oryginalnych opakowaniach handlowych zgodnie ze wskazaniem opisanym w załączniku nr 7 do siwz OŚWIADCZENIE O WYROBACH MEDYCZNYCH – Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ • Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; • Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów medycznych II
Dodano: 2024-06-10 - 52/WR/ZP/D/2024 Dostawy kriosond kompatybilnych z urządzeniem Erbe CRYO2
Dodano: 2024-06-03 - 53/WR/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów do egzoskopu Orbeye
Dodano: 2024-06-03 - 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-31 - 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-27 - 91/TP/ZP/D/2024-dostawy rękawic medycznych
Dodano: 2024-05-16 - 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-04-03 - 43/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.
Dodano: 2024-03-01 - Sprzedaż i dostawa wkładów do wstrzykiwacza Guebert OpiVantage oraz innych zużywalnych materiałów.
Dodano: 2024-02-15