Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg
- Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
- Data zamieszczenia: 2020-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
ul. PCK 1
40-057 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
REGON: 27015016700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przetarg nieograniczony na dostawy leków, produktów leczniczych i szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są dostawy leków, produktów leczniczych i szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”. Przedmiot zamówienia dzieli się na 4 części zwane pakietami, w tym: • Pakiet I - Leki, produkty lecznicze • Pakiet II - Szczepionka przeciwko grypie na sezon 2020/2021 • Pakiet III - Szczepionka przeciwko pneumokokom • Pakiet IV - Szczepionka immunoglobulina ludzka anty-D(Rh) 300 mikrogramów, ampułko strzykawka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( asortyment i ilości prognozowane do zakupu w okresie obowiązywania umowy) określa się w formularzach asortymentowo-cenowych – zał. nr 1 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne – w tym w szczególności zezwolenie (decyzja) Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć : 1) Formularz asortymentowo – cenowy (dot. Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę) - zał. nr 1 do siwz. 2) Formularz ofertowy – zał. nr 2 do siwz wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Dokument na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie obrotu lekami i produktami leczniczymi (działalności, o której mowa w art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2019 poz. 499 z późn. zm.) 4) Świadectwo dopuszczenia oferowanych szczepionek do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z terminem ważności szczegółowo określonym na podstawie w/w ustawy z dnia 06 września 2001r. w/w ustawy Prawo farmaceutyczne. 5) Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - zał nr 5 do siwz 6) Podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO stanowiącą zał nr 7 do siwz. 7) Odpis z właściwego rejestru KRS lub CEIDG w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 8) Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Projekt Umowy zał. nr 8 do siwz. 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ( o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa środków medycznych
Dodano: 2024-03-30 - Dostawa leku Durvalumab
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
Dodano: 2024-02-06 - Dostawa leku Durvalumab
Dodano: 2024-01-25 - Sukcesywne dostawy produktów leczniczych oraz preparatu myjąco-dezynfekującego i dezynfekującego do endoskopów na potrzeby Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa środków medycznych
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa produktów leczniczych (leków) do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2024r. do 31.12.2025r.
Dodano: 2024-01-16 - ZP-2200-56/23 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH (do leczenia SM B.29)
Dodano: 2024-01-15 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-01-03