Przetargi.pl
„Przetarg nieograniczony na dostawy leków, produktów leczniczych i szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach"

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
    ul. PCK 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
    REGON: 27015016700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przetarg nieograniczony na dostawy leków, produktów leczniczych i szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są dostawy leków, produktów leczniczych i szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”. Przedmiot zamówienia dzieli się na 4 części zwane pakietami, w tym: • Pakiet I - Leki, produkty lecznicze • Pakiet II - Szczepionka przeciwko grypie na sezon 2020/2021 • Pakiet III - Szczepionka przeciwko pneumokokom • Pakiet IV - Szczepionka immunoglobulina ludzka anty-D(Rh) 300 mikrogramów, ampułko strzykawka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( asortyment i ilości prognozowane do zakupu w okresie obowiązywania umowy) określa się w formularzach asortymentowo-cenowych – zał. nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne – w tym w szczególności zezwolenie (decyzja) Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć : 1) Formularz asortymentowo – cenowy (dot. Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę) - zał. nr 1 do siwz. 2) Formularz ofertowy – zał. nr 2 do siwz wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Dokument na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie obrotu lekami i produktami leczniczymi (działalności, o której mowa w art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2019 poz. 499 z późn. zm.) 4) Świadectwo dopuszczenia oferowanych szczepionek do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z terminem ważności szczegółowo określonym na podstawie w/w ustawy z dnia 06 września 2001r. w/w ustawy Prawo farmaceutyczne. 5) Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - zał nr 5 do siwz 6) Podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO stanowiącą zał nr 7 do siwz. 7) Odpis z właściwego rejestru KRS lub CEIDG w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 8) Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Projekt Umowy zał. nr 8 do siwz. 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ( o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach