Dziecięcy Szpital Kliniczny ogłasza przetarg
- Adres: 20-093 Lublin, ul. Chodźki 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7185125 , fax. 081 7185125
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dziecięcy Szpital Kliniczny
ul. Chodźki 2 2
20-093 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7185125, fax. 081 7185125
REGON: 43004054100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsk.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy gwoździ kątowych, drutów Kirschnera, implantów (nr sprawy 73/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Gwoździe kątowe, druty Kirschnera, implanty, klamry kostne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów ortopedycznych dla potrzeb Oddziału Urazowo- Ortopedycznego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa implantów ortopedycznych do chirurgii urazowej i innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa igieł do portu, ustników do gastroskopii, amnicotów, żeli do elektroforezy białek, rurek: ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, implantów kręgosłupowych, cementu kostnego, artykułów dla potrzeb apteki, worków odpuszczalnych, odczynników monoklonalnych, PBS, krwinek wzorcowych, wyrobów do zabiegów proktologicznych, zestawów do szynowania moczowodu z popychaczem, ustnik z filtrem do spirometru, klipsy jednorazowe do kolonoskopu, pudełka tekturowe szare, rura karbowana, osłona na głowicę USG w podziale na 21 części. Sprawa znak: ZP.3520/7/16
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA IMPLANTÓW DLA KLINIKI ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH - XV PAKIETÓW
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa endoprotez stawu kolanowego
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa endoprotez
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH, GŁOWICY TYPU CONVEX ORAZ PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I OPATRUNKÓW - 6 ZADAŃ
Dodano: 2015-09-21 - Dostawy endoprotez ortopedycznych
Dodano: 2015-09-16 - dostawa implantów i materiałów do zabiegów ortopedycznych
Dodano: 2015-09-03