Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów biurowych i komputera przenośnego niezbędnych do realizacji projektu pt. Szkolenie dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia województwa lubuskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565656, 4565624 , fax. 068 3270111
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
    ul. Wyspiańskiego 15 15
    65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565656, 4565624, fax. 068 3270111
    REGON: 97013998800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów biurowych i komputera przenośnego niezbędnych do realizacji projektu pt. Szkolenie dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia województwa lubuskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów biurowych oraz komputera przenośnego kod CPV 30192000-1 oraz 30213100-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 3) Oceny spełnienia tych warunków pod względem formalno-prawnym, pod względem aktualności i treści a także informacji potwierdzających spełnianie stawianych wymagań dokona Zamawiający w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w artykule 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: 1)stosowne oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego występowania Wykonawców, dokument musi być podpisany przez każdego z Wykonawców odrębnie, lub powołanego do ich reprezentowania pełnomocnika. 2)aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa właściwy dokument odrębnie. 3)Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców. W każdym przypadku pełnomocnictwo powinno wskazywać czynności do jakich upoważniony jest Pełnomocnik. 5)Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 6)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach