Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg
- Adres: 82-500 Kwidzyn, Kościuszki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 556465000 , fax. 556465002
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
Kościuszki 29 B
82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 556465000, fax. 556465002
REGON: 170818020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkwidzynski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia pracowni wytworów papierniczych i pracowni przetwórstwa papierniczego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie przy ul. Katedralnej 5, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni wytworów papierniczych i pracowni przetwórstwa papierniczego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie przy ul. Katedralnej 5, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Przedmiot zamówienia obejmuję realizację: części nr 1: Młyn typu PFI (mechaniczna obróbka małej naważki masy), części nr 2: Zrywarka pionowa (oznaczanie samozerwalności, siły zrywania papieru), części nr 3: Mieszalnik laboratoryjny – dyspergator (przygotowywanie mieszanek powlekających), części nr 4: Automatyczna laboratoryjna powlekarka prętowa (powlekanie papieru). części nr 5: Prasa do oznaczania ECT, FCT, RCT z różnymi wkładkami i wykrojnikami (kontrola właściwości wytrzymałościowych tektury i papierów przeznaczonych na tekturę). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Jeśli w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 4.Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 700,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy siedemset, 00/100) przed upływem terminu składania ofert, jeżeli oferta została złożona na wszystkie części zamówienia, a w przypadku złożenia oferty na pojedynczą część wadium wynosi: a) dla części nr 1- 12 700,00 zł, b) dla części nr 2- 800,00 zł, c) dla części nr 3- 800,00 zł, d) dla części nr 4- 400,00 zł, e) dla części nr 5- 2 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto PBS w Kwidzynie nr rachunku 38-8300-0009-0013-5294-2000-0050, z dopiskiem na przelewie: Dostawa wyposażenia pracowni wytworów papierniczych i pracowni przetwórstwa papierniczego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Kwidzynie przy ul. Katedralnej 5, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem” – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1) Formularza ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ); 2) Oryginału (lub kopii poświadczonej notarialnie) pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych; 3) Oświadczenia wstępnego zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp, że wykonawca nie podlega wykluczeniu- zgodnie z Rozdziałem VII niniejszej SIWZ- załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Podwykonawcy (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 5 do SIWZ; 5)Potwierdzenia wniesienia wadium. 2. Formalności przed podpisaniem umowy: 1) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu wymagane dokumenty (instrukcje, materiały dotyczące użytkowania, deklaracje zgodności CE) zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca zostanie wezwany o dopełnienie formalności, o których mowa wyżej oraz uzgodnienie ostatecznej treści umowy w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ- załącznik nr 2, a także uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. 4) Brak przedłożenia wyżej wymienionych dokumentów stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przenośny twardościomierz uderzeniowy Leeb
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa wyposażenia pracowni konserwacji Muzeum Bursztynu w Gdańsku - Część I sprzęt optyczny
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa wyposażenia pracowni konserwacji Muzeum Bursztynu w Gdańsku - Część I sprzęt optyczny
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa wyposażenia pracowni konserwacji Muzeum Bursztynu w Gdańsku
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa wyposażenia pracowni konserwacji Muzeum Bursztynu w Gdańsku
Dodano: 2023-07-14 - Części aparatury naukowo-badawczej do projektu "Budowa naziemnej stacji do łączności satelitarnej na potrzeby satelity PWSat3"
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa kompletnego stanowiska z instalacją do produkcji i magazynowania wodoru na potrzeby projektu badawczo-rozwojowego realizowanego na WEiA Politechniki Gdańskiej”
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa czujnika momentu obrotowego, rotujący z dodatkowymi elementami, 1 zestaw
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa urządzeń elektronicznych w ramach projektu RID/2022/GA5 - Hydrofon nadawczo odbiorczy
Dodano: 2022-08-12 - Dostawa czytnika Mabtech IRIS ELISpot i Fluorospot dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
Dodano: 2021-02-12