Zakład Karny we Włodawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 19
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 5726810, 5726824 , fax. 0-82 5726866
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny we Włodawie
ul. Żołnierzy WiN 19 19
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 0-82 5726810, 5726824, fax. 0-82 5726866
REGON: 00032093400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony na dostawę warzyw przetworzonych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Chrzan tarty w ilości 1000 kg, kod CPV 15331000-7 Dżem owocowy (opakowanie 0,025- 0,050 kg) w ilości 40 kg, kod CPV 15332290-3 Dżem owocowy (opakowanie 10-30 kg) w ilości 1400 kg, kod CPV 15332290-3 Groszek konserwowy w ilości 900 kg, kod CPV 15331400-1, Kukurydza konserwowa w ilości 700 kg, kod CPV 15331400-1 Koncentrat pomidorowy w ilości 1500 kg, kod CPV 15331427-6 Marmolada w ilości 1500 kg, kod CPV15332230-5 Część II. Granulat sojowy w ilości 400 kg, kod CPV 15330000-0 Kostka sojowa w ilości 400 kg, kod CPV 15330000-0 Kotlety sojowe - a la schabowe w ilości 250 kg, kod CPV 15330000-0 Część III. - Ogórek kwaszony w ilości 5500kg, kod CPV 15331000-7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153314001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania kreślonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku nr 164 poz. 1655 oraz z 2008 roku Nr 171 poz1058, z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia w/w warunków będzie przeprowadzona poprzez sprawdzenie dostarczonych dokumentów. II. Wyklucza się Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania , wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - załącznik nr 1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r - załącznik nr 2, parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną