Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę wag analitycznych

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 4/8 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
    REGON: 00000149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę wag analitycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Waga analityczna - 2 sztuki Minimalne parametry techniczne: - wyświetlacz cyfrowy LCD, - podstawowy zestaw klawiszy, - mechaniczny układ kalibracji wewnętrznym odważnikiem, który zapewnia utrzymanie dokładności pomiarów w czasie eksploatacji bez ingerencji użytkownika, - maksymalne obciążenia 600g lub więcej, - działka odczytowa 0,002 g, - obciążenie minimalne 2 g, - zasilanie 230V 50Hz 9VA/= 12V 160mA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy). Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 2; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.). 2.W celu potwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego przez oferowane urządzenia, wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiającą ocenę spełniania wymagań zamawiającego; 3.Do oferty należy dołączyć także: 1)wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1; 2)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono bezpośrednio ze złożonych dokumentów; 3)w przypadku wystąpienia kilku wykonawców wspólnie, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4.Dokumenty należy złożyć w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwa winny być złożony w oryginale lub kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2 oraz pkt 2 ppkt 4, winien załączyć do oferty każdy z przedsiębiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach