Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń o wartości szacunkowej przekraczającej równowartość kwoty 14 000 EURO i jednocześnie nie przekraczającej równowartości kwoty 133 000 EURO: Dostawa i montaż wraz z rozruchem urządzeń do uzdatniania wody - technologia, w ramach zadania modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Chudaczewko gmina Postomino

Agencja Mienia Gminnego i Spraw Publicznych Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 94
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8109252 , fax. 059 8109252
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Gminnego i Spraw Publicznych Postomino
    Postomino 94 94
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8109252, fax. 059 8109252
    REGON: 77052259300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń o wartości szacunkowej przekraczającej równowartość kwoty 14 000 EURO i jednocześnie nie przekraczającej równowartości kwoty 133 000 EURO: Dostawa i montaż wraz z rozruchem urządzeń do uzdatniania wody - technologia, w ramach zadania modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Chudaczewko gmina Postomino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa urządzeń uzdatniania wody SUW Chudaczewko wraz z montażem i rozruchem stacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki techniczne jakim powinna odpowiadać SUW Chudaczewko: 1) wszystkie wewnętrzne (w budynku) instalacje technologiczne ze stali nierdzewnej 1.4301, 2) wszystkie przepustnice z napędem pneumatycznym i ręcznym z dyskami ze stali 1.4404 oraz wykładzina EPDM, 3) zestaw hydroforowy na pompach klasy Grundfos lub podobnych, wszystkie elementy zestawu ze stali nierdzewnej, 4) zawory odpowietrzające na zbiornikach ze stali nierdzewnej lub innego materiału odpornego na korozję, 5) wszystkie wsporniki w budynku zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe, 6) zbiorniki filtracyjne i aerator cynkowane ogniowo, 7) urządzenia z atestem PZH, 8) szafa sterownicza wyposażona w sterownik swobodnie programowalny z panelem sterowniczym dotykowym minimum 5,7 cala, 9) rozruch technologiczny SUW po modernizacji. Rozruch należy zakończyć 48 godzinnym testem technologicznym z wydajnością minimum 2 m3/h, z wyłączeniem przerw technologicznych związanych z płukaniem lub regeneracją złóż, filtrów itp. lub przerw awaryjnych. Jakość wody uzdatnionej w czasie trwania całego testu musi spełniać wymogi stawiane wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi w obowiązujących przepisach. Celem potwierdzenia spełnienia tych wymogów w czasie testu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić badanie jakości wody surowej i uzdatnionej przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Sławnie. 10) nadzór eksploatacyjny SUW w okresie 21 dni od daty zakończenia testu technologicznego, w czasie którego Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie wymaganej jakości wody uzdatnionej na wyjściu ze zmodernizowanego układu technologicznego, 11) opracowanie projektów powykonawczych: - technologicznego, w tym schematu technologicznego dla całego ujęcia i stacji uzdatniania wody, 12) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji technologicznej SUW po modernizacji, Szczegółowy przedmiot zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja projektowa: a) Załącznik nr I do SIWZ - Opis techniczny i obliczenia - projekt techniczny Komunalna, technologia uzdatniania wody - zestawienie urządzeń, zestawienie mocy urządzeń - do pobrania w siedzibie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykonawcy powinni: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zmianami); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 stacji uzdatniania wody o wartości min. 300.000,00 zł netto, w tym 1 ze stali nierdzewnej; 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: - wykonawca powinien posiadać zabezpieczone środki finansowe w wysokości równej wartości umowy; - wykonawca powinien wykazać się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 500.000,00 zł; 5) udzielić 3 letniej gwarancji na roboty montażowe, a na urządzenia zgodnie z gwarancjami producentów, nie mniej niż 12 m-cy od przekazania do eksploatacji;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 10. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) status prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty); - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ustawy pzp; 2) zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - informację z banku, w którym posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości (z ostatniego okresu 3 mieś.), - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt 8, ust 4 ogłoszenia); 3) zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych zadań (pkt. 8, ust. 3 ogłoszenia), oraz potwierdzenie należytego ich wykonania;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach