Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych

Powiat Nakielski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nakielski
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09235086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym przy ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 54 w Nakle nad Notecią: a) tablice samochodowe - 5 000 kompletów, b) tablice ciągnikowo-motocyklowe - 800 szt., c) tablice motorowerowe - 600 szt., Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.) CPV 30195000-2 Dostawa tablic odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego. 2) Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzenia MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, b) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2001 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r. nr 186, poz. 1322, ze zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, c) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; d) obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej stanu realizacji umowy; e) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników); f) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia; g) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień; h) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego, i) Wymagania techniczne: Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii. Możliwość wysłania formularza zamówień w pliku xml. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. Program powinien działać w systemach Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych. 2. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i alternatywnych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach