Zespół Państwowych Szkół Plastycznych ogłasza przetarg
- Adres: 25-314 Kielce, ul. Radiowa 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3449065 , fax. 041 3446804
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych
ul. Radiowa 3 3
25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3449065, fax. 041 3446804
REGON: 00125096300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastyk.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespoł szkół
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ STOLARKI OKIENNEJ NA BUDYNEK INTERNATU ZPSP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) okna z profili PCV o wymiarach zewnętrznych brutto - 2100 x 1435 mm (sxh) - 14 szt. - - 1465 x 1435 mm (sxh) - 3 szt. b) drzwi i okno balkonowe z profili PCV - drzwi 790 x 2460 mm (sxh) - 1 szt. - okno 2470 x 1635 mm (sxh) - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252341001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Dopuszcza się złożenie przez wykonawcę oferty wspólnej z innymi wykonawcami, ustanawiając w tym przypadku pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 3.Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub występowanie tegoż wykonawcy także w ofercie wspólnej z innymi wykonawcami, spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert. 4.Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, sporządzonej na maszynie do pisania lub komputerze. 5.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej. 6.Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i według formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 7.Oferta powinna być podpisana przez osobę osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Przy podpisie należy umieścić pieczęć imienną osoby /osób/ składającej podpis oraz pieczęć firmową. 8.Każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi cyframi, a wszystkie strony oferty powinny być zabezpieczone w sposób zapobiegający dekompletacji zawartości oferty. Każda strona oferty i załączników powinna być parafowana przez osobę osoby podpisującą ofertę. 9.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę osoby podpisującą ofertę. 10.Do uznania ważności oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty określone niniejszą specyfikacją. 11.Ofertę należy umieścić w nieprzejrzystych i odpowiednio zabezpieczonych zamkniętych kopertach lub opakowaniach zewnętrznych i wewnętrznych. Na kopercie opakowaniu wewnętrznej należy umieścić: a nazwę i adres zamawiającego b oznaczenie przedmiotu zamówienia Oferta - przetarg nieograniczony na dostawę stolarki okiennej na budynek Internatu ZPSP c nazwę i adres wykonawcy Na kopercie opakowaniu zewnętrznej należy umieścić: a nazwę i adres zamawiającego b oznaczenie przedmiotu zamówienia c datę i godzinę rozpoczęcia przetargu, z zaznaczeniem przed datą i godziną Nie otwierać przed... 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składając ofertę winien do niej załączyć a aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c. aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych e. oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków udziału w postępowaniu, 2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 a, b i c powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plastyk.kielce.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną