Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 523 031 344
- Data zamieszczenia: 2020-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 30
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3031341 w. 181, fax. 523 031 344
REGON: 93213309000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych w Grupach 1-9 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Środków dezynfekcyjnych w grupach: Grupa 1 - Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych i skóry, Grupa 2 – Preparaty do mycia i dezynfekcji manualnej i maszynowej narzędzi , sprzętów i endoskopów, Grupa 3 – Środek myjący do skóry, narzędzi i powierzchni, Grupa 4 – Worki do transportu i przechowywania narzędzi skażonych, Grupa 5 – Preparaty do pielęgnacji i mycia, dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk, Grupa 6 – Preparat do dezynfekcji wstępnej narzędzi, Grupa 7 – Preparat do mycia maszynowego basenów, kaczek, pojemników na mocz, Grupa 8 – Preparat do pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej, Grupa 9 – Preparat do dużych i małych powierzchni dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., w czasie określonym na 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Oferowane w przetargu produkty, muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj, ilość asortymentu oraz wymagania Zamawiającego, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionej w każdej z Grup. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Oferta musi zawierać: a)Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w zakresie Grup/y (1-9) w której składa ofertę. Wykonawca musi również określić nazwę własną oraz podać producenta oferowanego asortymentu. b)Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę c)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, d)Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, e)Oświadczenie dotyczące oferowanego asortymentu – Załącznik nr 6 do SIWZ, 7. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
Dodano: 2024-02-07 - Dostawa środków do myjni ETD 4. SSM.DZP.200.155.2023
Dodano: 2023-10-08 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa środków do myjni ETD 4. SSM.DZP.200.155.2023
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety
Dodano: 2022-10-28 - Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia rąk
Dodano: 2022-10-04 - Dostawa płynów Sanosil 7%
Dodano: 2022-03-23 - Dostawa płynów dezynfekcyjnych
Dodano: 2022-03-23 - Dostawa płynów dezynfekcyjnych
Dodano: 2022-03-23 - Dostawa płynów dezynfekcyjnych
Dodano: 2022-03-23