Przetargi.pl
„Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 184 712 338
  • Data zamieszczenia: 2017-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142
    33380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 184 712 338
    REGON: 30058700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju” We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy (zamówienia przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego): nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Kod ze słownika CPV: 33.63.16.00-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 4. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): Zamawiający wymaga, aby oferowane środki dezynfekcyjne były dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami: - ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2008 nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami) - ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 roku (t.j. Dz. U. z 2010 nr 225 poz. 1464 z późniejszymi zmianami) - ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku (t.j. z 2015 poz. 876) kosmetyki muszą posiadać zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą o kosmetykach z dnia 30.03 2010 r. (Dz. U nr 42 poz. 473 z późniejszymi zmianami). Ofertowany asortyment musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. 5. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie zostało podzielone na siedem wyszczególnionych poniżej części (pakietów): opis części zamówienia: Pakiet 1 Dostawa środków do dezynfekcji rak, skóry i błon śluzowych Pakiet 2 Dostawa środków do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych Pakiet 3 Dostawa środków do dezynfekcji sprzetu medycznego i powierzchni Pakiet 4 Dostawa środków do dezynfekcji sprzetu medycznego Pakiet 5 Dostawa środków do dezynfekcji sprzetu medycznego Pakiet 6 Dostawa środków do dezynfekcji sprzetu medycznego Pakiet 7 Dostawa środków do dezynfekcji i mycia sprzętu endoskopowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach