Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
    ul. Warecka 2
    91-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 558 050, fax. 426 521 635
    REGON: 47306618800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi według niżej wymienionych zadań: Zadanie 1 – dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/1 do SIWZ. Zadanie 2 - dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem 1/2 do SIWZ. Zadanie 3 - dostawa rękawic zgodnie z załącznikiem 1/3 do SIWZ. Zadanie 4 - dostawa materiałów szewnych zgodnie z załącznikiem 1/4 do SIWZ. Zadanie 5 - dostawa materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego zgodnie z załącznikiem 1/5 do SIWZ. Zadanie 6 - dostawa serwet jednorazowego użytku i zestawów porodowych zgodnie z załącznikiem 1/6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta na zadania 1-3 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 – 1.600,00 zł. Zadanie 2 – 6.000,00 zł. Zadanie 3 – 3.500,00 zł. Zadania od 4 do 6 - Zamawiający do tych zadań nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Pozostałe dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. c. Dowód wniesienia wadium (dotyczy zadań 1-3). d. Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na oferowany sprzęt i materiały. e. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy składający ofertę na zadanie 2 zobowiązani są do dołączenia do ofert próbek oferowanych kaniul dożylnych (po jednej w każdym rozmiarze). f. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach