Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88400 Żnin, ul. Szpitalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 523 031 344
- Data zamieszczenia: 2016-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 30
88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3031341 w. 181, fax. 523 031 344
REGON: 9321330900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku Grupa 2 - Strzykawki do pomp Grupa 3 - Fartuchy, maski i osłony Grupa 4 - Igły, kaniule Grupa 5 - Strzykawki Grupa 6 - Przyrządy do przetaczania płynów i aspirowania leków Grupa 7 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku różny Grupa 8 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne Grupa 9 - Sprzęt jednorazowego użytku na blok operacyjny Grupa 10 - Papiery medyczne i elektrody Grupa 11 - Bezpieczeństwo i higiena pacjenta Grupa 12 - Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepukliny Grupa 13 - Wkłady j.u. i dreny do ssaka Grupa 14 - Cewniki, dreny i inne Grupa 15 - Rurki Grupa 16 - Zamknięty system bezigłowy Grupa 17 - Asortyment do diatermii chirurgicznych Grupa 18 - Prześcieradło ochronne Grupa 19 - Obłożenia jednorazowe Grupa 20 - Zestaw do porodu Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Oferowany w przetargu asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.). Oferowany asortyment musi posiadać zgodnie z przyjętą klasyfikacją Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności oraz dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1. 5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Ginekologii zgodnie z Rządowym programem kompleksowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce na lata 2021-2023
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – aparat do masażu uciskowego – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – Ambu resuscytator – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu PomocySpołecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – ssak elektryczny
Dodano: 2023-12-10 - Zakup aparatów KTG w ramach realizacji projektu pn. "Doposażenie w sprzęt medyczny Oddziału Ginekologii, Położnictwa i Patologii Ciąży WSM im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy"
Dodano: 2023-11-28 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-11-26 - „Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji i DDD Szpitala WSOZ w Bydgoszczy” – 4
Dodano: 2023-11-03 - ZAKUP PRZENOŚNEGO APARATU USG DO PRACY W WARUNKACH OIT
Dodano: 2023-10-30 - ZAKUP SYSTEMU HOLTEROWSKIEGO EKG
Dodano: 2023-10-30 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-09-22