Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju realizowanych w ramach projektu pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny” Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 184 712 338
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142
    33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 184 712 338
    REGON: 30058700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.Samodzileny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju realizowanych w ramach projektu pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny” Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla Szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju.” Zamówienie składa się z 19 pakietów (części) tj: Pakiet nr 1 – aparat do EKG (2 szt.) Pakiet nr 2 - aparat do pomiaru parametrów krytycznych (1 szt.) Pakiet nr 3 - aparat USG (1 szt.) Pakiet nr 4 - defibrylator (2 szt.) Pakiet nr 5 – kardiomonitor (4 szt.) Pakiet nr 6 – materac do regulacji temperatury pacjenta (2 szt.) Pakiet nr 7 – pompa infuzyjna (4 szt.) Pakiet nr 8 – pulsoksymetr (11 szt.) Pakiet nr 9 – termometry do pomiaru ciała (11 szt.) Pakiet nr 10- wideolaryngoskop (2 szt.) Pakiet nr 11- wózki anestezjologiczne (2 szt.) Pakiet nr 12- zestaw do tracheostomii przeskórnej (5 szt.) Pakiet nr 13- zestawy do wkłuć centralnych (5 szt.) Pakiet nr 14- zestaw do wkłuć dializacyjnych (5 szt.) Pakiet nr 15- aparat do dekontaminacji pomieszczeń –ozonator (2 szt.) Pakiet nr 16- dozowniki do dezynfekcji (33 szt.) Pakiet nr 17- myjnia ultradźwiękowa (1 szt.) Pakiet nr 18- myjnia endoskopowa (1 szt.) Pakiet nr 19- środki do dezynfekcji (100 szt.) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną cześć formularza ofertowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach