Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. Bema 100
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7145171 , fax. 085 7484218
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza
ul. Bema 100 100
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7145171, fax. 085 7484218
REGON: 05044003600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu kuchennego do Placówki SG Czeremcha (sprawa nr 14/ZP/WTiZ/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie. 1. Chłodziarko-zamrażarka 250-350 L - 5 szt.:Lodówka dwudrzwiowa (chłodziarka i zamrażarka oddzielnie) zamrażarka na dole, o pojemności całkowitej netto 250-350 L w tym chłodziarki 180- 24 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu : w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - co najmniej jeden Wykonawca odpowiednio do części wykonywanych prac, w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - łączny potencjał niezbędnej wiedzy i doświadczenia, w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - łączny potencjał techniczny Wykonawców, w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łączny potencjał kadrowy Wykonawców, w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców. Każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ma obowiązek dołączyć do składanej oferty dokument wymagany w rozdz. IV pkt.1 ppkt.1.1 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest dostarczyć : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem -Załącznik nr 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 ppkt.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 3 części
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa lodówko-zamrażarek transportowych z monitoringiem temperatur oraz dostosowanie samochodu do przewozu urządzeń chłodniczych ZP/PN - 31/11
Dodano: 2011-11-10